Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 8 nov 2024 - Anul XXIX, nr. 264 (8793)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9757 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6271 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   2 imagini |   ø fişiere video

Contestație respinsă

Contract în linie dreaptă pentru pod nou pe drumul național Suceava – Dorohoi. Podul actual, din 1933, va fi demolat

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere va semna contractul pentru atribuirea construcției noului pod peste râul Siret de pe DN 29A Suceava – Dorohoi, de la Zvoriștea, practic de la limita județelor Suceava și Botoșani.

Asta după ce Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor a respins contestația firmei ARL Cluj, care se clasase pe locul II la licitație.

Licitația a avut loc în martie 2024, dar pentru că a fost contestată nu s-a pus problema de începere a unei lucrări. 

În noile condiții, atribuirea contractului de 43 de milioane lei este posibilă.

Ca parte a proiectului, actualul pod din 1933 va fi demolat. Podul vechi de 91 de ani nu a fost niciodată reabilitat capital și se află într-o stare tehnică foarte precară.

O expertiză tehnică a arătat că podul se încadrează în clasa tehnică corespunzătoare unei ”Stări tehnice critice, podul nu asigură condiții minime de siguranța circulației” și se recomandă executarea unui pod nou.

Așa s-a reușit și obținerea finanțării pentru noul pod.

În momentul de față, se circulă încă pe podul vechi din 1933, dar cu restricții, intermitent.

La licitația lansată în martie 2024, a fost declarată câștigătoare Asocierea Freyrom-Procons-Inginerie Drumuri și Poduri-Integrated Solutions, cu o ofertă de 43,5 de milioane lei.

Fiind o lucrare majoră, evident că noul pod nu va fi gata mai repede de 3 ani de zile.

Contractul are o durată de 36 de luni, 12 pentru proiectare și 24 pentru execuție.

De la demolarea podului actual și până la execuția podului nou se va circula pe o variantă provizorie.

Traficul rutier va fi asigurat prin construirea unei variante provizorii, în aval de podul existent, în lungime totală de 340 m. Traseul provizoriu de circulație va traversa râul Siret prin intermediul unui pod cu lungimea de 90 m și lățimea părții carosabile de cinci metri.

Suprastructura podului provizoriu va fi alcătuită dintr-un tablier mixt pe grinzi din oțel, în conlucrare cu placa de beton.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Contract în linie dreaptă pentru pod nou pe drumul național Suceava – Dorohoi. Podul actual, din 1933, va fi demolat.
 Vizualizări articol: 437 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Contract în linie dreaptă pentru pod nou pe drumul național Suceava – Dorohoi. Podul actual, din 1933, va fi demolat0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Monitorul doreşte ca acest site să fie un spaţiu al discuţiilor civilizate, al comentariilor de bun simţ.
Din acest motiv, cei care postează comentarii la articole trebuie să respecte următoarele reguli:

1. Să se refere doar la articolul la care postează comentarii.
2. Să folosească un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legătura cu textul.
4. Username-ul să nu fie nume de personalităţi ale vieţii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greşeli, incoerenţă, lipsă de documentare etc.

Nerespectarea regulilor menţionate mai sus va duce la ştergerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinţă interdicţia accesului la această facilitate a site-ului.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei