Mulți dintre noi trăim la bloc, însă nu toți știm și ce se petrece în “culise.” Veți afla mai multe în acest articol, precum ce pachete intră în serviciul de administrare imobile de la DecoImob.
Dacă sunteți proprietarul unui apartament, știți deja ce presupun cheltuielile lunare: gazul, curentul, apa ș.a.m.d. Totuși, pentru buna funcțiune a unui bloc, au loc, în fundal, mai multe tranzacții, comunicări și probleme gestionate de către comitetul executiv, cenzor și președintele asociației. Dacă sunteți oricare dintre organele de conducere ale unei asociații, atunci aveți nevoie să apelați la firma DecoImob. De ce? Vă spunem imediat.
Motive pentru care să apelați serviciul de administrare a imobilelor de la firma DecoImob
Eficientizare. Cu cât mai mare este blocul, cu cât mai mulți proprietari sunt sub umbrela asociației și cu cât mai multe străzi sunt acoperite, cu atât lucrurile devin din ce în ce mai complicate. Așadar, pentru a vă asigura de buna funcțiune a lucrurilor, serviciul de administrarea imobilelor vă este la dispoziție. Ce include? Gestionarea financiară, contabilă, de casierie și tehnică. Vom vorbi despre fiecare în parte:
- Pachetul Financiar
Când vorbim de bani, lucrurile pot scăpa de sub control rapid din diferite motive. Cheltuielile se împart, declarațiile sunt pierdute, iar taxele pot întârzia. De aceea, acest serviciu este printre cele mai importante din pachetele disponibile. Serviciul financiar asigură:
- Plata facturilor către furnizori și prestatori de servicii
- Întocmirea registrului de casă
- Gestionarea fondurilor de rulment și reparații
- Depunerea declarațiilor fiscale pentru angajați sau colaboratori
- Menținerea relațiilor publice
- Verificarea registrelor contabile
- Monitorizarea modificărilor legislative
- Întocmirea ordinelor de plată
- Achitarea taxelor și impozitelor
- Pachetul de contabilitate
Evidența contabilă este la fel de importantă. Pentru a vă asigura că resursele financiare ale asociației sunt gestionate corect și cu transparență, iar cheltuielile sunt repartizate corect, aveți nevoie și de acest pachet. Pe scurt, aveți o privire de ansamblu asupra serviciilor incluse:
- Calcularea listelor de încasare
- Repartizarea cheltuielilor
- Calcularea penalităților
- Gestionarea consumurilor
- Întocmirea listelor lunare
- Aplicarea deciziilor
- Oferirea de informații
Acest serviciu este important, deoarece cu ajutorul unui contabil, optimizați costurile și preveniți conflictele între proprietari, în cazul unor neînțelegeri.
- Pachetul de casierie
Așa cum vă puteți imagina, serviciile de casierie sunt necesare în orice situație unde există tranzacții de orice fel, fie cash sau bancare. Acest pachet nu se limitează doar la încasări, ci include și următoarele:
- Încasarea cotelor de întreținere
- Aplicarea penalităților de plată în cazul întârzierilor
- Calcularea în regim centralizat a consumului de apă
- Întocmirea listelor lunare
- Aplicarea deciziilor și hotărârilor
- Comunicarea informațiilor către proprietari
- Pachetul tehnic
Probabil una dintre cele mai vizibile servicii din categoria administrari imobile, având în vedere că vorbim despre muncă fizică. Pachetul tehnic, include, după cum vă puteți imagina, tot ce ține de buna funcțiune a spațiilor comune. Iată o listă de aspecte ce pot fi gestionate prin acest pachet:
- Diverse verificări (a subsolului, liftului, paliere, ghene, instalațiilor sanitare sau electrice, a contoarelor etc.)
- Întocmirea referatelor de necesitate
- Aducerea problemelor în atenția comitetului executiv a asociației
- Afișarea listelor lunare de plăți
- Verificarea personalului prestator de servicii în timpul programului
- Colectarea și constatarea reclamațiilor
- Executarea lucrărilor sau intervențiilor
- Și altele!
Puteți opta pentru toate pachetele sau puteți cere o ofertă personalizată, în funcție de nevoile dvs. Contactați acum echipa DecoImob!
Contact:
+040 756 36 28 28
office@decoimob.ro
Sursă foto: decoimob.ro