Prim-ministrul României, Marcel Ciolacu, a fost sâmbătă și a mâncat la restaurantul FRYDAY din București al suceveanului Lucian Florea, acceptând astfel provocarea lansată de acesta, după ce premierul a apărut într-un videoclip cu un meniu de la McDonald’s și a declarat că îi plac cheeseburgerii.
Lucian Florea i-a lansat o invitație pe TikTok, de a veni să guste din cheeseburgerii de la FRYDAY, iar Marcel Ciolacu a acceptat provocarea. Îmbrăcat într-un tricou negru inscripționat cu mesajul „Onoare, respect, predictibilitate”, o ironie la adresa președintelui PNL, Nicolae Ciucă, premierul însoțit de președintele ales al Consiliului Județean Suceava, Gheorghe Șoldan, a intrat în restaurant și a cumpărat un meniu cu dublu cheeseburger. Când l-a văzut, patronul restaurantului i-a spus: „Nu am crezut că o dați curs invitației”, iar răspunsul premierului a fost: „Păi cum, dacă te-ai luat de mine pe TikTok”.
În video postat de Marcel Ciolacu pe pagina sa de Facebook se vede că s-a așezat la o masă, spunând că „am răspuns astăzi provocării lui Lucian și am venit la FRYDAY”. După ce mușcă din cheeseburger apreciază că cei preparați în restaurantul suceveanului sunt „mai gustoși” decât ai concurenței.
„Vrei să-ți spun sincer? Fii atent, McDonald’s, că ai o problemă! Eu, în locul celor de la McDonald’s, aș trimite niște angajați să mănânce la FRYDAY, să vadă diferența. Succes și sper să te dezvolți în același ritm de acum încolo”, i-a urat premierul Marcel Ciolacu antreprenorului sucevean.
FRYDAY a luat naştere în Suceava, în 2019, atunci când Lucian Florea a decis să fie un competitor real pentru marile lanţuri americane prezente de mult timp pe piaţa din România. Brandul sucevean a devenit renumit prin burgerii smash (din carne proaspătă achiziționată de la ferme din zonă, presați și copți pe plită), preparați cu chiflă din cartofi și sosuri, combinați cu cartofi prăjiți în ulei de alune.
Compania suceveană ţinteşte ca în acest an să depășească pragul de 80 de milioane de lei al cifrei de afaceri şi un profit înainte de dobânzi, impozite, depreciere și amortizare (EBITDA) de 22%, ceea ce ar plasa brandul FRYDAY în concurenţă directă cu Burger King şi Popeyes ca viteză de scalare şi creştere pe piaţa de HoReCa fast-food din România.
Menționăm că, la cea mai recentă vizită pe care a făcut-o la Suceava, Marcel Ciolacu a fost să mănânce plăcinte la patiseria Bujor.