Zborurile de vineri de la Luton (Marea Britanie) și Memmingen (Germania) pentru Suceava au fost afectate de defecțiunea de ordin informatic semnalată la nivel global. Directorul Aeroportului „Ștefan cel Mare” din Suceava, Ioan Măriuța, a declarat că în ceea ce privește zborul de la Luton, avionul a decolat cu întârziere și a ajuns la Suceava la ora 14.44. Cursa de Memmingen, care ar fi trebuit să plece din Germania la ora 10.25, a ajuns la Suceava tot după-amiază. Zborul de la Suceava către Memmingen a fost anulat, iar aeronava care a venit la Suceava a plecat la Roma, fără pasageri, pentru a prelua pasagerii cursei de vineri seara, de la ora 21.00.
Vineri a fost semnalată o criză cibernetică globală care a afectat zborurile, media, sistemul financiar și telecomunicațiile.
Wizz Air și-a anunțat clienții să ajungă la aeroport cu cel puțin 3 ore înainte de zborul de vineri din cauză că erau așteptate „potențiale perturbări din cauza întreruperii continue a sistemului IT global al unei terțe părți”. Din cauza crizei, nu au fost disponibile următoarele servicii online: website-ul și aplicația mobilă Wizz Air; sistemul de rezervare; sistemul de check-in online și afișarea cărții de îmbarcare; centrele de contact – rezervări noi și modificări ale celor existente.
„În timpul întreruperii serviciilor, este oferit check-in-ul gratuit la aeroport. Prin urmare, sfătuim pasagerii să ajungă la aeroport cu cel puțin 3 ore înainte de ora de plecare programată pentru a avea suficient timp pentru check-in, controlul de securitate și eventuale proceduri de sănătate sau de siguranță specifice fiecărui aeroport”, se arată în comunicatul companiei.