Brandul născut în Suceava, FRYDAY, a deschis 7 restaurante în ultimele 10 luni - investind puţin peste 4,5 milioane de euro - dintre care un număr de 3 restaurante într-un interval aproape record de doar 70 de zile.
Notorietatea lanţului QSR de restaurante sucevean a cunoscut o pantă ascendenta încă de la mijlocul anului trecut, atunci când antreprenorul Lucian Florea, fondatorul conceptului, a ieşit în spaţiul public povestind despre misiunea şi viziunea sa.
Atât de apreciat la nivel naţional, dorit cu ardoare şi de ai noştri suceveni, aşa cum clar reiese din comentariile şi mesajele private de pe platformele de socializare pe care antreprenorul le primeşte, întrebat, el a declarat:
"Suceava este acasă şi deşi locuiesc la Bucureşti de aproape 3 ani de zile, mă întorc cu drag constant deoarece aici am familia şi aici încă ne desfăşurăm operaţiunile brandului Auto Albină, plus departamentele de HR şi Financiar ale Albina Restaurante.
De întors, dacă vom avea propuneri fezabile, ne vom întoarce, însă doar într-un concept de Drive Thru, nu vom mai intra în food court-uri, aşa cum şi la Botoşani o facem, negociem un Drive Thru care sperăm să se concretizeze printr-o semnare de contract în această vară."
Compania suceveană a raportat creşteri agresive ale cifrei de afaceri şi, din cele spuse de antreprenor, anul acestase ţinteşte depăşirea pragului de 80 de milioane de lei şi un 22% EBITDA, ceea ce ar plasa brandul FRYDAY în concurenţă directă cu Burger King şi Popeyes ca viteză de scalare şi creştere pe piaţa de HoReCa fast-food din România.
Piteşti, Galaţi şi Sibiu sunt ultimele proiecte inaugurate, care performează şi fac cifre impunătoare, fapt pentru care Lucian Florea mai are în plan 3 restaurante pentru acest final de an, iar pentru anul ce urmează sunt semnate deja actele pentru 4 dintre cele 12 restaurante plănuite pentru a fi deschise în România.
Sperăm să ne putem bucura şi noi de conceptul născut în oraşul nostru în foarte scurt timp, fapt pentru care îi ţinem pumnii tânărului antreprenor în a găsi cea mai bună oportunitate de locaţie pentru conceptul care aduce atât de multe zâmbete şi momente de calitate clienţilor săi din toată ţara şi pe care ni-l dorim înapoi acasă!