Ciprian Șlemco, președintele Asociației pentru Turism „Bucovina”, va împlini în luna august 25 de ani de când lucrează ca ghid turistic, perioadă în care s-a impus și s-a consacrat ca unul dintre cei mai buni specialiști în acest domeniu din țara noastră.
În 2006 și-a înființat propria agenție de turism, Hellobucovina Travel&Tours,care a devenit, în timp, lider de piață pe segmentul turismului de incoming (primire turiști străini), dar și operatorul de turism care a adus cei mai mulți turiști străini în Republica Moldova și care a deschis piața moldovenească pentru exterior, pentru călători de pe continentul american și asiatic.
Invitat la podcastul „Interviurile Monitorul”, Ciprian Șlemco ne-a povestit lucruri inedite din activitatea sa: cum a „creat” turism în satul vasluian în care a crescut, cum a realizat cel mai scump tur individual furnizat de o companie de turism din România, cum a traversat Nistrul cu un bac „manual”, alături de patru americani și o mașină de trei tone și cum au renunțat 50 de americani la obiectivele turistice pe care le aveau de vizitat, pentru a culege cartofi de pe câmp alături de agricultorii români.
Tot în cadrul podcastului, Ciprian Șlemco și-a amintit experiența deosebită pe care a avut-o ca ghid pentru patronul celebrei firme Estee Lauder, care l-a sfârșitul sejurului i-a spus: „Îți mulțumim că ne dai voie să fim normali”. Ciprian Șlemco ne-a vorbit și despre preferințele turistice ale străinilor care vizitează Bucovina, despre poveștile și legende locale pe care le spune acestora, ne-a destăinuit care sunt atracțiile lui turistice preferate din județul Suceava și din țară și ne-a oferit și câteva sugestii pentru o „evadare” într-o zi de duminică.
#CiprianȘlemco #turism #Bucovina #Mănăstiri #EsteeLauder #Hellobucovina #RepublicaMoldova #travel