Brandulromânesc Anna Cori a lansat la AFI Cotroceni noua imagine de magazin, care propune clienților o experiență inovativă de shopping, concentrându-se pe cele mai noi colecții prezentate într-un cadru sustenabilși rafinat.
Mobilier realizat din culori neutre, vitrine care funcționează în armonie cu interiorul magazinului, designul modern și primitoroferă clienților posibilitatea de a descopericele mai noi colecții ale brandului Anna Cori pentru femei și Denis, brandul pentru bărbați și de a interacționa rapid cu echipa de consultanți.
Sustenabilitatea este parte încorporată din strategia Anna Cori, iar noul concept reflectăaceastă direcție prin diminuarea efectelor activității de zi cu zi din magazin prin intermediul tehnologiei – sistem de iluminat LED, setarea temperaturii ambientale, consum de apă cu temporizator, pungile de hârtie, etc.
„Redeschiderea magazinului Anna Cori în AFI Cotroceni confirmă strategia noastră de a oferi clienților experiențe memorabile de shopping. Suntem un business 100% românesc care de peste 30 de ani producem în fabrica noastră de la Suceava încălțăminte și accesorii din materiale de top, iar produsele noastre concurează cu cele mai cunoscute branduri internaționale. De la inaugurarea primului magazin în anul 2000 în Suceava, compania și-a extins constant rețeaua pe piața românească, Anna Cori fiind sinonim cu standardele înalte de calitate, precum și cu inovația.” a declarat Andreea Cornea, Marketing Manager.
Colecțiile Anna Cori sunt recunoscute pe piața românească pentru calitatea excepțională a produselor, create cu grijă într-o gamă variatăde modele pentru orice moment al zilei sau orice ocazie: de la linia casual, până lapiesele elegante.
Compania produce peste 250 de modele diferite anual, peste 300.000 de perechi de pantofi fiind cumpărate în fiecare an de clienți, iar cel mai vândut model rămâne pantoful stiletto.