Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 17 apr 2024 - Anul XXIX, nr. 90 (8619)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7742 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   9 imagini |   ø fişiere video

Anna Cori a redeschis un nou concept de magazin în AFI Cotroceni

Brandulromânesc Anna Cori a lansat la AFI Cotroceni noua imagine de magazin, care propune clienților o experiență inovativă de shopping, concentrându-se pe cele mai noi colecții prezentate într-un cadru sustenabilși rafinat.

Mobilier realizat din culori neutre,  vitrine care funcționează în armonie cu interiorul magazinului, designul modern și primitoroferă clienților posibilitatea de a descopericele  mai noi colecții ale brandului Anna Cori pentru  femei și  Denis, brandul pentru bărbați și de a interacționa rapid cu echipa de consultanți.

Sustenabilitatea este parte încorporată din strategia Anna Cori, iar noul concept reflectăaceastă direcție prin diminuarea efectelor activității de zi cu zi din magazin prin intermediul tehnologiei – sistem de iluminat LED, setarea temperaturii ambientale, consum de apă cu temporizator, pungile de hârtie,  etc.

„Redeschiderea magazinului Anna Cori  în AFI Cotroceni confirmă  strategia noastră de a oferi clienților experiențe memorabile de shopping. Suntem un business  100% românesc care de peste 30 de ani producem în fabrica noastră de la Suceava încălțăminte și accesorii din materiale de top, iar produsele noastre concurează cu cele mai cunoscute branduri internaționale. De la inaugurarea primului magazin în anul 2000 în Suceava, compania și-a extins constant rețeaua pe piața românească, Anna Cori fiind sinonim cu standardele înalte de calitate, precum și cu inovația.” a declarat Andreea Cornea, Marketing Manager.

Colecțiile Anna Cori  sunt recunoscute pe piața românească pentru calitatea excepțională a produselor, create cu grijă într-o  gamă variatăde modele  pentru orice moment al zilei sau orice ocazie: de la linia casual, până lapiesele elegante.

Compania produce peste 250 de modele diferite anual, peste  300.000 de perechi de pantofi  fiind cumpărate în fiecare an de clienți, iar cel mai vândut model rămâne pantoful stiletto.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Anna Cori a redeschis un nou concept de magazin în AFI Cotroceni.
 Vizualizări articol: 893 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Anna Cori a redeschis un nou concept de magazin în AFI Cotroceni5.051

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei