Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 13 dec 2023 - Anul XXVIII, nr. 293 (8517)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Ciudățenie

Paradox administrativ: Numărul directorilor din Primăria Suceava s-a redus prin creștere de la 14 la 15

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Aplicarea Legii 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung, care prevede reducerea numărului de posturi și a funcțiilor de conducere, a dus Primăria Suceava în paradoxala situație de a avea cu un director mai mult față de câți avea înainte de punerea în practică a actului normativ, respectiv de a avea 15 directori, față de 14. Astfel, conform noii organigrame, în Primăria Suceava vor fi trei directori generali, un director general adjunct, șapte directori executivi, trei directori și un director executiv adjunct.

Întrebat, marți, despre această formă de reducere prin majorare a numărului de funcții de directori, primarul de Suceava, Ion Lungu, a declarat că administrația locală a recurs la o reorganizare a serviciilor și a comasat departamentul de proiecte europene cu cel de investiții, ceea ce a dus la apariția unei noi funcții de director general. „Am făcut o altă organigramă la proiecte europene pentru a păstra specialiștii foarte buni de acolo”, a precizat Lungu. Primarul susține că în absența acestei reorganizări exista riscul ca angajați care și-au probat până acum profesionalismul să renunțe la slujba de la primărie în favoarea alteia, mai bine plătite.

După noua organigramă, Primăria Suceava are în total 799 de posturi (cu tot cu Poliția Locală, Direcția de Asistență Socială și Evidența Populației), din care trei posturi de demnitari (primarul și cei doi viceprimari), 373 de posturi pentru funcții publice, din care 40 de funcții publice de conducere și 333 de funcții publice de execuție, și 423 de posturi de angajați contractuali, dintre care 25 de posturi sunt de conducere și 398 de posturi de execuție.

Fără Poliția Locală, Direcția de Asistență Socială și Evidența Populației, în baza aplicării Legii 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung, Primăria Suceava reduce posturile de la 600, câte sunt în prezent, la 540 de posturi.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Paradox administrativ: Numărul directorilor din Primăria Suceava s-a redus prin creștere de la 14 la 15.
 Vizualizări articol: 964 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.0 din 3 voturi
Paradox administrativ: Numărul directorilor din Primăria Suceava s-a redus prin creștere de la 14 la 153.053

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei