Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 22 iul 2023 - Anul XXVIII, nr. 170 (8394)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Testări

Ministerul Educației cere profesorilor să dea o importanță mai mare evaluărilor din clasele a II-a, a IV-a și a VI-a

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Ministrul Educației, Ligia Deca, face apel la cadrele didactice „să valorifice” mai mult evaluările la clasele a II-a, a IV-a și a VI-a, începând cu anul școlar care va începe în toamnă. Potrivit acesteia, aceste evaluări trebuie să fie urmate de „adaptarea predării, de discuții cu părinții și de activități remediale”.

Testele de la clasele a II-a, a IV-a și a VI-a au fost implementate acum mai bine de 10 ani, au un format asemănător cu cel al evaluărilor internaţionale, iar nivelul de dificultate este mediu. Teoretic, cu ajutorul acestor evaluări, profesorii vor ști în ce măsură elevul şi-a însuşit elementele de bază specifice vârstei, insistându-se, ulterior, pe corectarea eventualelor dificultăţi.

Rezultatele obţinute nu se trec în catalog, nu sunt făcute publice și nici nu sunt mediatizate în spațiul public. Mai mult, în acest an școlar, evaluarea la clasa a VI-a a fost anulată din cauza grevei profesorilor.

Oficialii de la București transmit că un raportul al Băncii Mondiale atrage atenția asupra faptului că este foarte important ca profesorii să-și unească eforturile pentru dezvoltarea competențelor de bază (literație, numerație) ale elevilor, competențe evaluate și prin aceste teste din învățământul primar și gimnazial.

„De asemenea, raportul ne amintește că mai ales elevii rămași în urmă din cauza pandemiei sau din alte motive externe potențialului lor au nevoie de sprijin adaptat nivelului de performanță la care se află”, mai transmite Ministerul Educației.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Ministerul Educației cere profesorilor să dea o importanță mai mare evaluărilor din clasele a II-a, a IV-a și a VI-a.
 Vizualizări articol: 749 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ministerul Educației cere profesorilor să dea o importanță mai mare evaluărilor din clasele a II-a, a IV-a și a VI-a0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei