Chat live și înregistrarea deranjamentelor prin SMS sunt cele două noi modalități de comunicare pentru clienții Delgaz Grid. Sucevenii pot discuta direct cu unul dintre agenții Delgaz Grid utilizând opțiunea Chat live de pe site-ul delgaz.ro. De asemenea, înregistrarea unui deranjament privind alimentarea cu energie electrică se poate face simplu, printr-un SMS.
Agenții Delgaz Grid sunt pregătiți pentru a răspunde în timp real solicitărilor care țin de specificul activității de distribuție a gazelor naturale și energiei electrice, de luni până vineri, între orele 08:00-17:00. Pentru a putea discuta live, clienții trebuie să fie logați pe un cont de Facebook și să acceseze site-ul delgaz.ro, unde, în partea de jos a paginii (dreapta jos), apare iconița specifică de chat.
În acest fel se pot obține informații generale referitoare la documentele necesare pentru diverse avize (amplasament, ATR etc.), modul de completare a formularelor online, datele de contact pentru transmiterea documentațiilor etc. De asemenea, clienții pot primi suport privind utilizarea aplicațiilor de pe portal: programări pentru citiri sau înlocuiri contoare acolo unde accesul nu a fost posibil, înregistrare deranjamente, vizualizare întreruperi colective, programare vizită în Centrele de Relații cu Publicul și creare cont pe portal.
Mai mult, clienții pot afla și informații personalizate referitoare la facturile de distribuție, indexul facturat, energia consumată/debitată în rețea (în cazul prosumatorilor) precum și statusul documentațiilor și solicitărilor depuse.
„Recomandăm utilizarea acestui canal de comunicare deoarece este complet gratuit, clienții economisesc timp și obțin rapid informațiile de care au nevoie, fără a mai fi necesară deplasarea la Centrele de Relații cu Publicul sau apelarea Call Center-ului”, au transmis reprezentanții Delgaz Grid.
Deranjamente transmise prin SMS, la 3715
O altă noutate este posibilitatea anunțării și înregistrării unui deranjament la rețeaua electrică prin transmiterea unui SMS (cu tarif standard) la numărul de telefon 3715 cu textul „Lipsa tensiune” urmat de codul POD. Codul POD (sau codul punctului de măsurare) este de forma EMO3xxxxxx și se găsește pe factura primită de la furnizorul de energie electrică.
Alte modalități de anunțare a deranjamentelor care vizează energia electrică:pentru urgențe, apelarea Call Center-ului la 0800 800 929, disponibil non-stop (24h din 24h, 7 zile din 7);pentru a semnala întreruperi, furturi de energie sau echipamente, apelarea numărului de mai sus (gratuit) sau 0232 200 430, 0232 200 431 și 0232 200 432 (cu tarif standard);accesarea pe site-ul www.delgaz.ro a secțiunii Anunță un deranjamentla https://delgaz.ro/energie-electrica/sesizare-deranjamente.
„Delgaz Grid continuă dezvoltarea canalelor de comunicare cu clienții, pentru a oferi acestora o experiență cât mai plăcută în relația cu distribuitorul de energie electrică și gaze naturale”, au mai transmis reprezentanții companiei.