E.ON Energie România a lansat platforma online „Stația de energie” (www.eon.ro/statie-energie), care urmărește să le explice consumatorilor de electricitate și gaze cum se calculează o factură, ce plătim și cui, de ce au crescut prețurile la energie, cum și de ce sunt plafonate, dar și cum putem economisi energie electrică.
Răspunzând la astfel de întrebări, au transmis reprezentanții E.ON, consumatorii se vor putea orienta corect și vor putea să ia cele mai potrivite decizii, în concordanță de nevoile lor.
„Inițiativa E.ON se adresează nevoii crescânde de informare a consumatorilor în ceea ce privește evoluțiile din piața energiei, prin abordarea și clarificarea celor mai importante subiecte ale momentului conturate cu ajutorul feedback-ului direct primit din partea clienților. De ce au crescut prețurile la energie, cum și de ce sunt plafonate, cum poți deveni prosumator, dar și cum poți face economii reale pentru a avea facturi mai mici? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările care își găsesc răspuns în <Stația de energie> prin articole dedicate”, explică reprezentanții companiei.
Platforma are trei secțiuni
Directorul general E.ON Energie România, Claudia Griech, spune că „această platformă este, practic, răspunsul nostru la numeroasele întrebări primite din partea clienților. A fost clar că trebuie să facem încă un pas în direcția informării lor, prin intermediul acestei stații digitale care va oferi un conținut original și simplu de înțeles, explicând ce se întâmplă în piața de energie și de ce și oferind idei smart despre economisirea energiei”.
Pentru a face totul mai uşor de înţeles, platforma a fost construită pe trei secţiuni: Ghid de consum (care conţine informaţii privind măsurile ce pot fi luate de clienţi pentru a eficientiza consumul de energie, fără a reduce confortul), Ghid de prețuri (care va detalia aspectele legate de modul de formare a preţurilor, de facturi şi de modul de facturare) și Ghid de energie (unde cei interesați vor găsi noutăţile din piaţa energiei, prevederi legislative translatate într-un limbaj clar, dar şi modul în care se reflectă diferite influenţe externe şi interne asupra pieţei de energie și, implicit, asupra facturilor).
„Conținutul platformei se va dezvolta continuu, pe baza feedback-ului primit de la clienți, dar și a rezultatelor cercetărilor de piață”, au completat reprezentanții E.ON.