Primăria Câmpulung Moldovenesc a finalizat implementarea unui sistem informatic integrat de Smart City. Primarul Mihăiță Negură a precizat că noul sistem informatic a fost realizat printr-un proiect european finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, valoarea acestuia fiind de aproape patru milioane de lei. Mihăiță Negură a explicat că scopul proiectului l-a reprezentat consolidarea capacităţii instituţionale a Primăriei Câmpulung Moldovenesc prin simplificarea procedurilor administrative interne, reducerea birocrației, îmbunătățirea organizării instituționale, oferirea de servicii publice electronice cetățenilor deserviți și facilitarea interacțiunii dintre administrația publică locală și cetățeni.
El a arătat că în momentul de față câmpulungenii au la dispoziție un portal online, respectiv pagina de internet a primăriei www.campulungmoldovenesc.ro, la secțiunea Servicii electronice. Pe acest portal, cetățenii au acces la următoarele servicii publice electronice: plata taxelor și impozitelor online, depunerea de documente online, semnalarea de probleme din comunitate, verificarea statusului documentelor depuse, programări online, bugetare participativă.
„Prin utilizarea acestor servicii electronice, beneficiarii acestora vor avea posibilitatea de a interacționa cu Primăria într-un mediu electronic securizat și cu o disponibilitate de 24 ore din 24, 7 zile pe săptămână”, a spus primarul din Câmpulung Moldovenesc. De asemenea, el a adăugat că tot prin acest proiect a fost realizată aplicația Mobilă pentru cetățeni „Câmpulung Moldovenesc 24H” care se poate descărca gratuit din AppStore (pentru iPhone) și Google/Magazine Play (pentru Android), o aplicație mobilă pentru Poliția Locală și una pentru funcționari, iar în holul primăriei a fost amplasat un terminal self-service (infokiosk), pentru plată taxe și impozite cu cardul și pentru solicitare de documente. Nu în ultimul rând, Mihăiță Negură a spus că scopul final al investiției a fost creșterea satisfacției cetățenilor prin digitalizarea serviciilor publice, comunicarea bidirecțională dintre cetățeni și funcționarii publici din cadrul primăriei și oferirea de servicii publice electronice de la distanță.