Sucevenii care vor să-și rezolve o problemă la unul dintre punctele de lucru E.ON pot să se programeze și telefonic.Noul serviciu E.ON apelabil la numărul de telefon 0265.208.466 este o alternativă la serviciul eBooking de programare online. Toate vizitele în magazinele și punctele de lucru E.ON care necesită interacțiunea cu agenții se fac exclusiv în baza unei programări.
„Noul serviciu vine în sprijinul clienților care preferă interacțiunea telefonică şi este o alternativă la serviciul de programare online, accesul clienților fiind realizat exclusiv în baza unei programări prealabile pentru toate operațiunile care necesită interacțiunea cu agenții. Nu este nevoie de programare pentru clienții care vizitează magazinele E.ON în scopul plății facturilor prin intermediul robotului BRD sau pentru cei care doresc să efectueze operațiuni folosind serviciul MyOffice”, transmit reprezentanții E.ON.
Noul canal dedicat programării poate fi accesat sunând la numărul de telefon 0265.208.466, unde va răspunde un asistent virtual. Pentru programare se parcurg următorii pași: clientul va confirma județul şi orașul unde dorește să facă programarea; operatorul virtual va oferi două opțiuni de programare;
dacă este de acord cu una dintre propuneri, clientul va confirma programarea ;
la scurt timp, clientul va primi numărul de programare prin SMS; în cazul în care clientul nu confirmă niciuna dintre variantele de programare propuse, poate alege intervalul dorit prin serviciul eBooking.
Prin intermediul serviciului de programare online eBooking, clienții au posibilitatea alegerii unei zile și a unui interval de timp optim pentru ei. Totodată, acesta permite anularea/modificarea unei programări deja efectuate.
Programările se fac parcurgând următorii pași: se accesează pagina https://www.eon.ro/programare-online; se selectează magazinul, se introduc datele personale și datele programării; clienții primesc prin e-mail codul programării; clienții se prezintă în magazin, în ziua și la ora aleasă; clienții introduc codul programării în aparatul de emitere tichete și sunt preluați imediat de către un consultant E.ON.
„Ca alternativă la vizita în magazin, clienții ne pot contacta pentru rezolvarea solicitărilor și de la distanță, prin: accesarea contului E.ON Myline pe eon.ro/mylinesau în varianta de aplicație mobilă, non-stop, respectiv a serviciului suport clienți pe eon.ro/servicii-suport-clienti, non-stop, care nu necesită interacțiunea cu agenți E.ON; serviciul E.ON Chat, disponibil pe eon.ro, pentru răspunsuri generice; apelarea Call Center la 0265.200.900, de luni până vineri, între orele 8:00-20:00, tarif normal din orice rețea.
Mai multe informații privind produsele și serviciile E.ON Energie România pot fi obținute accesând www.eon.ro ”, transmit reprezentanții E.ON.