Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 15 oct 2022 - Anul XXVII, nr. 243 (8160)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Metodă

Obrăznicia și aroganța unora dintre angajații Spitalului de Urgență Suceava, tratate prin cursuri de comunicare

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Comportamentul și atitudinea unora dintre angajații Spitalului Județean de Urgență „Sf. Ioan cel Nou” Suceava față de pacienți și familiile acestora au fost reclamate în mai multe rânduri, atât la managerul unității medicale, dr. Alexandru Calancea, cât și la instituția tutelară a spitalului, respectiv Consiliul Județean. Reclamațiile pacienților și ale familiilor lor au fost mai ales la adresa personalului de îngrijire și mai puțin la adresa medicilor. Oamenii au acuzat că au fost tratați cu aroganță, că li s-a vorbit nepoliticos și/ sau pe un ton certăreț, cu apatie sau nervozitate nejustificate, că le-au fost ignorate solicitări legitime, precum schimbarea lenjeriei sau primirea de informații despre starea de sănătate etc.

Ca urmare, managerul Alexandru Calancea a anunțat, în conferință de presă, că spitalul va organiza cursuri de comunicare pentru toți angajații, cu scopul de a-i învăța să fie politicoși și empatici față de pacienți și aparținători.

Tot în acest sens, președintele Consiliului Județean Suceava, Gheorghe Flutur, i-a atras atenția doctorului Calancea că au fost și sunt pacienți care din cauza comportamentului și atitudinii unor cadre medicale care lucrează în spital aleg să se trateze în unități spitalicești din alte județe. Flutur i-a cerut managerului să ia măsuri pentru corectarea aspectelor semnalate: „să  explice mai mult, să aibă mai multă răbdare pentru că de foarte multe ori pacientul pleacă în altă parte pentru că întâlnește o răceală, o țâfnă a cuiva, care nu este pe măsura a ceea ce am făcut noi ca dotări aici”.

Răspunsul doctorului Calancea a fost că „în următoarea perioadă vom organiza cursuri de comunicare pe toate categoriile de personal”.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Obrăznicia și aroganța unora dintre angajații Spitalului de Urgență Suceava, tratate prin cursuri de comunicare.
 Vizualizări articol: 2024 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.50/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.5 din 8 voturi
Obrăznicia și aroganța unora dintre angajații Spitalului de Urgență Suceava, tratate prin cursuri de comunicare4.558

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei