Peste două sute de pasageri ai cursei Wizz Air Suceava-Luton de sâmbătă au trecut printr-un coșmar de lungă durată, fiind urcați într-un avion care nu a mai plecat și apoi ținuți în aeroport ore în șir, zborul fiind amânat până ce a fost reprogramat duminică dimineață, la ora 10.30. Avionul a decolat cu 23 de ore întârziere.
Spiritele au devenit extrem de agitate după ce oamenii au fost urcați în avion, conform graficului de decolare, însă piloții au constatat o defecțiune. În avion devenise extrem de cald, oamenii au început să se agite, însă nu li s-a permis să coboare. Panica s-a instalat cu adevărat când o femeie și un bărbat au leșinat, din cauza temperaturii foarte ridicate. Echipajul avionului a luat abia atunci măsuri imediate de evacuare a pasagerilor.
Pentru călători avea să urmeze o lungă perioadă de așteptare și incertitudine.
Neoficial, li s-a transmis că avionul are o problemă la motor și nu poate pleca. Așa cum s-a mai întâmplat în cazul celor două companii principale care zboară de la Suceava (Wizz Air și Ryanair), au început să fie avansate ore de decolare, pe parcursul zilei de sâmbătă, apoi la ora 2.00 din noapte, deja duminică. În tot acest timp, cei mai mulți dintre călători au stat în aeroport, înghesuiți, cu puține opțiuni de a-și cumpăra hrană și apă și la prețuri piperate.
Târziu în noapte, din cei 228 de adulţi și 10 copii care erau programați la zbor, în aeroport mai erau 83 de pasageri, care au fost transportați de companie cu autocarul la un hotel din Rădăuți, unde s-au putut odihni câteva ore.
Oamenii au mai reclamat că în orele petrecute în aeroport nu au avut de unde să cumpere ceva decent de mâncare (în avion erau mulți copii, vârstnici etc.) și au primi foarte târziu din partea companiei ceva de mâncare.
Avionul avea plan de zbor aprobat duminică, la 10.30, în condițiile în care trebuia să plece sâmbătă, la 11.45.
Avionul a plecat duminică, la 10.30, având la bord 215 adulți și 10 copii. Rezultă așadar că doar 13 pasageri au renunțat la zbor.