Clienții a 20 de magazine Carrefour din țară, inclusiv din Suceava, vor primi un fruct sau o legumă de la producătorii locali pentru fiecare PET, doză de aluminiu sau sticlă pe care le depun la coșurile inteligente de colectare separată a ambalajelor. Demersul are drept scop încurajarea reciclării selective și este derulat în parteneriat cu Coca-Cola HBC România și GreenPoint Management.
Carrefour lansează, începând cu 22 septembrie 2022, cea de-a patra ediție a campaniei Plata cu PET, prin care clienții vor fi încurajați să aducă la magazine PET, doze de aluminiu și sticlă.
În schimbul lor, vor primi un fruct sau o legumă de la producătorii locali. Pentru fiecare PET colectat şi pentru fiecare doză de aluminiu sau sticlă, clienții Carrefour primesc un fruct sau o legumă de la producătorii locali.
Pentru fiecare rPET DORNA colectat, realizat din plastic 100% reciclat și 100% reciclabil, recompensa se dublează.
Campania va fi derulată în 20 de oraşe din țară, în perioada 22 septembrie – 27 noiembrie.
O noutate adusă anul acesta o reprezintă echipamentele inteligente de colectare separată a ambalajelor de băuturi (Reverse Vending Machines), tehnologie care oferă posibilitatea consumatorilor de a colecta separat atât PET-uri, cât și doze de aluminiu și ambalaje de sticlă. Totodată, participanții din fiecare oraș se pot înscrie la marea tombolă cu premii prietenoase cu natura.
Plata cu PET a fost lansată în premieră, în anul 2019, de Carrefour România, ca parte din programul de economie circulară Punem Preț pe Plastic și a beneficiat de popularitate în rândul clienților: în primele trei ediții au fost colectate peste 750.000 de PET-uri și au fost date la schimb peste 120 de tone de fructe și legume românești, în 35 de hipermarketuri din țară.