Rădăuțenii au ocazia să-și exprime mulțumirile sau nemulțumirile față de primărie, printr-o campanie inițiată de administrația locală. Mai precis, cetățenii municipiului vor putea să completeze un chestionar în care sunt întrebați dacă relația dintre angajații primăriei și contribuabili corespunde așteptărilor lor, dacă ei consideră că există fapte de corupție în primărie, care sunt departamentele sau structurile din administrația locală care i-au nemulțumit, și chiar sunt încurajați să sesizeze situațiile ilegale.
Potrivit comunicatului primit de la Primăria municipiului Rădăuți, inițiativa campaniei „Părerea ta contează” aparține compartimentului Corp Control Primar și își dorește să identifice percepția cetățeanului asupra calității serviciilor instituției și, în același timp, îmbunătățirea relațiilor cu contribuabilul. Startul campaniei a fost dat ieri, 11 ianuarie, iar aceasta se va derula pe parcursul a trei luni, până 11 aprilie 2022. Trebuie precizat că pe formular (chestionar) sunt șase întrebări la care cetățenii vor putea răspunde sub protecția anonimatului. După completarea formularului, acesta trebuie introdus în una dintre cele patru urne care au fost depuse pe holurile următoarelor compartimente din primăria locală: Serviciul Evidența Populației - SPCLEP, Serviciul Impozite și Taxe, Serviciul Urbanism și Registratură, la intrarea în sediul primăriei. Formularele se găsesc lângă fiecare urnă, însă acestea pot fi descărcate și online, accesând următorul link :
https://primariaradauti.ro/wpcontent/uploads/2022/01/chestionarnsatisfacție.pdf,. Rezultatele campaniei sunt confidențiale, vor fi centralizate de Compartimentul Corp Control și destinate în exclusivitate șefului executivului rădăuțean. Primarul municipiului Rădăuți, Bogdan Andrei Loghin, a declarat: „Este foarte important și relevant punctul de vedere al cetățeanului privind calitatea serviciilor din Instituția Primăriei, pentru a putea îmbunătăți calitatea actului administrativ și a serviciilor destinate cetățenilor municipiului Rădăuți”.