Omul de afaceri sucevean Lucian Florea îşi extinde operaţiunile brandului pe care îl deţine către sudul ţării, mai exact în Bucureşti. Compania cu care operează acest concept de quick service a cunoscut o triplare a cifrei de afaceri în anul 2020, un an foarte greu pentru tot mediul antreprenorial,iar anul acesta se anunţă apropierea pragului de 1,5 milioane de euro.
După preluare din începutul lunii noiembrie a operaţiunilor iniţial francizate în Timişoara, singurul concept de food din România care foloseşte ulei de alune îşi face acum loc şi în capitala României.
Recent, tânărul om de afaceri a trecut prin momente grele, pierzându-şi „echilibrul”şi pe „Dumnezeul său pe acest pământ”,aşa cum a postat pe paginile de socializare, odată cu trecerea în nefiinţă a celui care a fost Viorel Florea, tatăl său, un antreprenor local pe care l-a cunoscut foarte multă lume datorită afacerilor pe care le-a avut în oraş şi a modului cinstit şi onest cu care s-a identificat de-a lungul timpului.
Datade 2 decembrie este cea confirmată pentru deschiderea oficială ce va avea loc în Bucureşti Mall şi totodată Lucian a precizat că în viitorul apropiat va mai avea 2 deschideri, cel mai probabil în Iaşi şi Cluj.
Ne mândrim cu brandurile locale care reuşesc să îşi facă simţită prezenţa într-o piaţă concurenţială atât de grea,cum este cea a domeniului în care activează şi alte branduri locale pe care dorim să le amintim,precum Spartan şi Mesopotamia, care de altfel au ca deţinători ai brandurilor tineri oameni de afaceri din Suceava.