Accesul în incinta Administrației Județene a Finanțelor Publice Suceava, precum și a structurilor subordonate din județ este restricționat începând cu data de 25 octombrie 2021 în condițiile prevăzute de dispozițiile art. 12 din Anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 1090/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19. În sediul Finanțelor sucevene vor avea acces doar persoanele care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă un rezultat negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid, nu mai vechi de 48 de ore. De asemenea, accesul este permis și pentru persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2. De asemenea, Finanțele sucevene vor lua și măsurile necesare în vederea implementării excepțiilor prevăzute de aceeași Hotărâre a Guvernului.
Conducerea Administrației Județene a Finanțelor Publice Suceava a reamintit contribuabililor că obligațiile fiscale pot fi îndeplinite utilizând mijloacele de comunicare la distanță. Astfel, declarațiile fiscale pot fi depuse prin intermediul serviciului Spațiul Privat Virtual (SPV) sau prin e-guvernare.ro. Pentru efectuarea plăților pot fi folosite servicii oferite de terți, respectiv Internet banking sau www.ghiseul.ro. Informații generale în domeniul fiscal se pot obține la Call-center ANAF, la numărul de telefon 031.403.91.60.
De precizat că certificatul verde, prin care se face dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2, trecerii prin boală sau testării, poate fi descărcat accesând linkul https://certificat-covid.gov.ro/login.