Primăria municipiului Fălticeni, prin Compartimentul spațiu locativ, anunță că în luna octombrie se vor completa/reactualiza dosarele pentru cei care doresc în continuare să obțină o locuință socială aflată în administrarea municipalității.
Cei interesați – titulari de dosar – trebuie să depună sau, după caz, să reactualizeze documentele expirate, cele care modifică situația familială sau a veniturilor (acte de identitate, de stare civilă, certificate naștere copii minori, contractul de închiriere al locuinței, diplome de studii, certificate de handicap sau care să ateste alte calități, cupon de pensie, adeverințe privind venitul net al membrilor familiei majori, etc.) la Compartimentul spațiu locativ (camera 13) sau la Registratura Primăriei, până pe 31 octombrie, documentele prevăzute de legislație în vederea atribuirii de locuințe sociale în anul 2022.
Ordinea de prioritate, repartizarea şi închirierea locuinţelor în municipiul Fălticeni se face în baza listei de priorităţi întocmită și aprobată în condițiile legii de către Consiliul Local, la propunerea Comisiei de repartizare a locuințelor. Cei care nu își vor actualiza dosarele riscă să nu primească punctajele aferente situației lor sociale și să nu se regăsească pe lista de priorități care va fi aprobată de deliberativul local.