Compania Raitar, una dintre cele mai recunoscute firme din domeniul produselor din carne, o companie dinamică și inovatoare pe această piață pe care își desfășoară activitatea de 30 de ani, a reușit în acest an deschiderea unor noi magazine proprii de desfacere. Astfel, la rețeaua de magazine deja existentă s-au adăugat alte 6 magazine de desfacere, numărul acestora ajungând la 30.
Noilor magazine, cu o largă ofertă a produselor realizate de Compania Raitar, li s-a tăiat panglica în Vatra Dornei, Vama, Gura Humorului, Cornu Luncii, Baia, precum și în Piața Agroalimentară Fălticeni. Produsele din carne purtând marca Raitar erau cunoscute cumpărătorilor din aceste localități, după ce mult timp au fost comercializate de alte societăți și mult așteptate de către clienți.
Compania Raitar a pornit la drum în anul 1991 sub bagheta fondatorului său, inginerul Grigore Florea, cel care a avut ideea dezvoltării prin deschiderea de magazine proprii de desfacere. Această idee s-a dovedit în timp a fi foarte inspirată, magazinele Raitar funcționând cu eficiență în spații excelente. Numărul angajaților a crescut constant, ajungând de la 17 în primele luni de activitate la 250 astăzi. Firma are o producție de peste 15 tone de preparate pe zi, produsele desfăcute prin rețeaua proprie de magazine ajungând spre 40-45% din producție. Diferența ajunge la cumpărători prin intermediul unor rețele de hipermarketuri și la export, produsele Raitar vândute prin hipermarketuri ajungând astăzi pe mesele românilor din zonele București, Constanța, Brăila, Galați, Iași și Piatra Neamț. Raitar a devenit astfel compania situată pe al doilea loc ca volum de desfacere din rețeaua unui important lanț de hipermarketuri. Exportul cu produse Raitar se face în țările cu comunități importante de români, unde sunt așteptate cu interes de consumatori, pentru că le aduc aminte oamenilor de gusturile de acasă. Cele șase magazine noi deschise în județ beneficiază de o organizare modernă și o aprovizionare pentru toate gusturile cumpărătorilor.
Savoarea gustului produselor Raitar, atracție pentru cumpărători
Produsele Raitar au un gust unic, creat pentru o experiență culinară delicioasă.
Politica companiei Raitar este focusată pe produse de calitate cu un gust aparte, create pentru familii tinere, moderne, pentru familii active, care de obicei sunt și pretențioase și exigente în selectarea unor produse calitative care să le ofere o experiență culinară delicioasă. Acest gust unic se datorează unor ingrediente de calitate și unor rețete și tehnologii foarte bine respectate. O contribuție importantă la realizarea lui o are personalul de specialitate, format din ingineri cu o mare experiență. Cei care au pus umărul la crearea renumelui companiei sunt inginerii tehnologi Dorin Albu și Elena Albu, alături de care au întregit echipa performantă inginerii Raluca Ciobanu, Elena Apetrei și David Macovei.
Se poate spune că cei care realizează produsele sub marca Raitar au înțeles cerințele consumatorilor, modul în care trebuie să arate un produs pe placul lor și știu să răspundă acestor nevoi aflate într-o continuă schimbare. Firma este în permanență pregătită pentru dezvoltare, dar și pentru confruntare, piața fiind într-o continuă mișcare. Apar generații noi care optează pentru un alt mod de a se alimenta, lumea a devenit mai informată, iar produsele Raitar se deosebesc în primul rând prin aceea că la fabricarea lor sunt folosite cele mai bune ingrediente.
Produse din carne realizate cu grijă ca în propria bucătărie
Se poate astfel spune că Raitar nu procesează marfa, ci o gătește, pentru că încă de la început ingredientele sunt alese cu mare grijă, carnea este sortată cu atenție, cu grijă permanentă ca raportul dintre proteină și grăsime să fie unul corect. După asta sunt asezonate toate aceste cărnuri cu cele mai bune ingrediente, echipele de tehnologi și muncitori ai firmei fiind dedicate în primul rând calității. Condiția de bază ca să obții un produs de top presupune folosirea unor rețete bune, pe lângă ingredientele de cea mai bună calitate. Tot ce înseamnă activitate Raitar înseamnă disponibilitate constantă, a învăța și din greșeli uneori, o siguranță garantată a produselor, pentru că modul de lucru se desfășoară în niște condiții speciale de monitorizare, și, nu în ultimul rând, prețuri rezonabile.
Planuri mari de dezvoltare pentru viitorul Companiei Raitar
Planurile companiei de extindere constau în dezvoltarea unei rețele proprii de magazine în care să desfacă 80% din producția obținută zilnic. Pe lângă cele șase magazine deschise în acest an, reprezentanții firmei Raitar doresc identificarea unor noi piețe, cu deschiderea unor puncte de lucru și magazine proprii. De altfel intențiile celor care conduc destinele firmei Raitar sunt ca până la finele anului 2022 rețeaua companiei să cuprindă 45 de magazine proprii. Sunt astfel vizate și unele orașe în care există deja magazine, precum Iași, Botoșani, Bacău, Piatra Neamț, Târgu Neamț și Rădăuți, zone în care firma vrea să se dezvolte.