Fabrica de încălțăminte DENIS și brandul fabricii - ANNA CORI sprijină artiștii și activitățile culturale sucevene și nu numai. Reprezentanții companiei DENIS s-au alăturat celei de-a VII-a ediții a Festivalului Național Concurs „Regina Sânzienelor”, 19 – 20 iunie, oferind premiile de la Secțiunea „Regine”. Mai mult, DENIS și ANNA CORI oferă câte un voucher în valoare de 350 de lei fiecărui ambasador din Regatul Sânzienelor.
Nu este prima dată când Fabrica de încălțăminte DENIS și lanțul de magazine ANNA CORI pe care îl deține fabrica susțin și promoveazăarta, dar susțin și cazurile sociale. Să nu uităm că anul trecut, în plină pandemie, conducerea fabricii de încălțăminte DENIS a sărit în sprijinul Spitalului Județean Suceava.Pe lângă donarea a 10.000 de euro, Ilie și Ana Cornea, deținătorii companiei DENIS, au demarat atunci și o campanie de strângere de fonduri, folositoare celor aflați în suferință și pentru a ușura munca celor care se ocupau de vindecarea celor infectați.DENIS a donat spitalului sucevean 15% din toate încasările obținute într-o lună din vânzările online ale produselor companiei. Donația a fost folosită pentru achiziționarea de aparatură de testare, materiale de protecție și consumabile necesare în acele momente dificile.
Vă reamintim că ANNA CORI, brand-ul românesc de încălţăminte, genţi şi accesorii din piele naturală, continuă „povestea” DENIS, fiind un brand născut din pasiune, filosofia lui fiind centrată pe autenticitate şi perfecţiune. O poveste ce a început în 1985, când Ilie Cornea, inspirat de tradiţia artizanală din Bucovina, a pus bazele unui atelier ce producea manual doar încălţăminte pentru bărbaţi. Mica afacere de familie s-a transformat în 1994 într-o adevărată fabrică ce poartă şi azi numele fiului cel mic al familiei, DENIS. În 1996, Ana Cornea, soţia şi partenera de afaceri a fondatorului Fabricii DENIS, a venit cu ideea înfinţării unei linii de producţie pentru încălţăminte de femei.
Gustul pentru frumos şi armonie a dus la nașterea brand-ului ANNA CORI. Colecţiile ANNA CORI reunesc în fiecare sezon o varietate de modele, culori şi tendinţe actuale. Realizarea produselor este în concordanţă cu cele mai noi tendinţe de pe piaţă, atât din punct de vedere al design-ului şi al materialelor folosite, cât şi din punct de vedere al tehnologiilor utilizate în producţia de încălţăminte şi marochinărie. Produsele oferite sub brand-urile ANNA CORI ŞI DENIS se adresează atât femeilor, cât şi bărbaţilor şi îi permit clientului să achiziţioneze orice produs la un preţ accesibil.
Ilie și Ana Cornea, deținătorii companiei DENIS, s-au implicat mereu în campanii umanitare, în acțiuni culturale, oferind suport financiar celor care au nevoie. Motivația? Compasiunea, în cazul oamenilor defavorizați, și iubirea pentru frumos, pentru artă, în cazul activităților culturale.