Primăria Suceava a anunțat pe site-ul instituției că organizează concurs pentru ocuparea funcției de arhitect-șef al orașului. Funcția este vacantă de mai multă vreme, iar cei care doresc să se înscrie la concurs trebuie să îndeplinească anumite criterii. Concursul de recrutare constă în trei probe succesive, respectiv: selecţia dosarelor, proba scrisă şi interviul. Dosarele de înscriere se depun la sediul Primăriei în intervalul 4 - 23 martie 2021, iar proba scrisă se va desfășura pe data de 5 aprilie, cu începere de la ora 10.00.
Condiţiile de participare sunt următoarele:
-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă de arhitect diplomat sau urbanist diplomat, arhitect sau urbanist absolvent cu licenţă şi master ori studii postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, conform art.361, lit.a) din Legea 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismului, cu modificările și completările ulterioare;
-atestat Registrul Urbaniștilor din România;
-studii de masterat în domeniul administaţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiilor publice;
-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.
Persoana care va câștiga concursul va fi angajată pe perioadă nedeterminată.