Spitalul de Urgență „Sfântul Ioan cel Nou” Suceava a informat, joi, printr-un comunicat de presă, că având în vedere contextul epidemiologic actual, începând cu data de 12 noiembrie a.c., toate solicitările privind eliberarea referatelor, certificatelor medicale, adeverințe, copii scrisori medicale etc. vor fi transmise la adresa de e-mail: secretariat@spjsv.ro.
Taxa pentru documentele solicitate la cerere, copie documente, certificate medicale, referate pentru comisia de expertiză a capacității de muncă, în valoare de 10 lei, respectiv de 70 lei, pentru secția Neurologie, se va achita în contul unității sanitare: RO23TREZ59121F330800XXXX.
Documentele medicale pentru încadrarea în grad de handicap se vor elibera doar în baza biletului de trimitere, eliberat de medicul de familie, a copiei CI/BI, solicitarea urmând a se face exclusiv la adresa de e-mail secretariat@spjsv.ro.
În cazul în care documentele menționate nu vor fi comunicate, consultația va fi considerată drept consultație la cerere, urmând a se încasa de la pacient atât contravaloarea consultației, cât și a referatului, la tarifele aprobate de Consiliul Județean Suceava.
Formularele necesare eliberării documentelor medicale menționate se vor accesa de pe site-ul spitalului, respectiv: spitaluljudeteansuceava.ro/pacienti-2/formulare și vor fi trimise împreună cu dovada achitării contravalorii pe adresa: secretariat@spjsv.ro.
În cerere se va specifica scopul pentru care s-a solicitat referatul, respectiv comisia de handicap sau comisia de expertiză a capacității de muncă.