Un bărbat în vârstă de 61 de ani, din cartierul Burdujeni al municipiului Suceava, a sfârșit tragic după ce a fost acroșat de locomotiva unui tren, în zona triajului de la intrarea în stația CFR Burdujeni. Accidentul petrecut în condiții anchetate de polițiștii de la Serviciul Județean al Poliției Transporturi Suceava a avut loc luni dimineață, în jurul orei 5.40. Victima a fost acroșată de locomotiva trenului IR 1757, București Nord-Suceava. Bărbatul nu era între linii, ci a fost lovit de o margine a locomotivei, astfel că nu este foarte clar care a fost intenția acestuia. Cert este că prin zonă trenul circulă cu o viteză ridicată, iar mecanicul nu a avut timp decât să tragă o dată semnalul de avertizare. Deși a fost doar acroșat de locomotivă, bărbatul a suferit leziuni incompatibile cu viața.
Atrage atenția faptul că este al doilea bărbat care a murit lovit de tren, pe raza municipiului Suceava, în interval de o lună de zile.
Pe 22 august, un bărbat din Botoșani a fost accidentat grav în timp ce traversa liniile de cale ferată de sub pasarela de la Ițcani. Bărbatul în vârstă de 57 de ani a așteptat trecerea unui tren de călători, dar mai apoi nu s-a asigurat corespunzător, iar o locomotivă care circula izolat pe o linie alăturată l-a lovit cu scara în zona maxilarului. Echipajul SMURD sosit la fața locului a pus diagnosticul de fractură femur, fractură mandibulă și fractură coloană. Bărbatul a fost transportat de urgență la spitalul din Suceava, iar apoi la Botoșani. După o lungă agonie, în urmă că aproximativ două săptămâni bărbatul a decedat.
În acest caz este fără dubii vorba de un accident, o traversare imprudentă a liniei, au constatat polițiștii de la Serviciul Județean Transporturi Suceava. Totuși, în acel loc este o problemă mai complexă.
Pe sub pasarelăeste interzisă traversarea șinelor de cale ferată, însă în realitate oamenii trec frecvent linia pe acolo. Plăcuțele de avertizare instalate de cei de la CFR au ruginit și nu se mai poate citi absolut nimic de pe acestea, fiind doar simple table de decor pe o serie de stâlpi.
A doua chestiune este legată de pasajul pietonal care urcă și coboară pe și de pe pasarelă, pasaj care nu este folosit de nimeni. Cei de la CFR au amplasat în zonă un vagon, tocmai pentru a opri traversarea pietonală a liniilor, însă acesta obturează mult vizibilitatea și are un efect invers. Deși problema a fost semnalată de polițiștii de la Serviciul Județean Transporturi și de Monitorul de Suceava încă de la finele lunii august, nimeni nu a luat vreo măsură pentru a nu se mai produce vreo tragedie sub pasarela de la Ițcani.