Mai mulți pasageri ai zborului Suceava – Bruxelles de luni, 31 august, de pe Aeroportul Internațional ”Ștefan cel Mare” Salcea au avut neplăcuta surpriză să fie lăsați la sol de Blue Air, compania cu care trebuiau să ajungă la destinație. Unul dintre pasagerii puși în fața faptului împlinit și-a exprimat nemulțumirea și califică drept intolerabilă această situație.
”Eu am venit de la Vicovu de Sus cu soția și copilul și urma să ne îmbarcăm în avionul spre Bruxelles. Avionul a venit de la București și era aproape plin, astfel încât jumătate dintre cei care erau în aeroport nu au mai putut urca. Unele persoanele aveau bilete cumpărate încă de acum jumătate de an, iar altele de 2-3 luni. E drept, cei de la Blue Air ne-au oferit varianta zborului de miercuri, 2 septembrie, dar noi avem locuri de muncă și ni le putem pierde din cauza lor”, a spus pasagerul lăsat la sol de compania aeriană.
Am luat legătura și cu departamentul de PR al celor de la Blue Air, care au recunoscut existența acestei probleme, dar au menționat că a fost o chestiune la care nu s-au așteptat, iar pe viitor nu vor mai avea loc incidente de acest fel.
”Din motive operaționale compania noastră a unit mai multe zboruri, cum a fost și cel la care faceți referire, și în locul a două curse spre Bruxelles, din București și Suceava, a fost doar una singură. Decizia de unire a unor zboruri a fost luată pentru că numărul celor care s-au prezentat la îmbarcare a fost mai mic decât numărul biletelor vândute. Luni, am avut surpriza să vină toți pasagerii și în felul acesta a apărut această situație nedorită pentru care ne cerem scuze călătorilor afectați. Pentru că am constatat că oamenii au reînceput să circule normal, nu vor mai apărea situații precum cea semnalată și asta pentru că nu vom mai uni două zboruri”, au declarat reprezentanții PR ai Blue Air.