Cătălin Miron, candidatul ALDE pentru Primăria municipiului Rădăuți, s-a arătat surprins de risipa de bani de care fac dovadă liberalii și candidatul acestora, Bogdan Loghin. Nedumerirea este cu atât mai mare cu cât una se spune și alta este situația în realitate și pe teren, unde totul este la dimensiuni faraonice.
”Domnul Loghin spune că face o campanie fără bani, curată și modestă, dar este suficient să ne plimbăm prin Rădăuți și o să vedem peste tot bannerele lui. Sunt câteva bannere ale lui Nistor Tatar și în rest sunt doar bannerele și panourile publicitare ale lui Bogdan Loghin. Un banner costă în jur de 100 de euro, iar un panou publicitar în jur de 500 de euro, ceea ce arată că este o campanie extrem de scumpă, mai exact peste 10.000 de euro până în prezent, în condițiile în care domnul Loghin Bogdan se prezintă ca un candidat sărac și cinstit. Unde este sărăcia și unde este cinstea? Cine-i cuantifică sărăcia și cinstea? Domnul Dumitru Mihalescul? Probabil că cine se aseamănă se adună”, a arătat Cătălin Miron.
Candidatul ALDE pentru fotoliul de primar al Rădăuțiului a mai spus că, în realitate, Bogdan Loghin nu este decât ”o marionetă” a actualului președinte al PNL Rădăuți, deputatul Dumitru Mihalescul.
”Domnul Dumitru Mihalescul fiind om de afaceri a știut să-și tragă spuza pe turta lui și s-a ales cu un spațiu ultracentral din partea Primăriei Rădăuți. Asta în condițiile în care toți parlamentarii din ultimii 30 de ani au avut sediul fie la Casa de Cultură, fie la Primărie. Niciodată, dar niciodată, nimeni nu a avut în cea mai dezvoltată zonă comercială a orașului. Practic, Dumitru Mihalescul a transformat PNL Rădăuți într-o chestiune mercantilă, un obiect de negocieri cu PSD Rădăuți. Văd că acum în campania electorală s-a transformat în războinica Xena, s-a suflecat la mâneci și este tot numai o treabă. Vreau să-i asigur pe rădăuțeni că nu este decât o chestiune de fațadă, iar după alegeri va fi din nou pace și armonie între Dumitru Mihalescul și cei din PSD”, a mai precizat Cătălin Miron.