Un grup de tineri inimoși au luat de curând inițiativa organizării unei campanii menite să adune bani și să-i trimită în vacanță pe cei care s-au luptat în prima linie și în condiții deosebit de grele cu virusul necruțător. O idee venită așadar din dorința lor de a fi solidari și a-i cinsti pe eroii din timpul stării de urgență, cadre medicale din spitale, curieri, poștași, transportatori, lucrători comerciali și alți oameni curajoși, care nu s-au sfiit și nu au făcut un pas înapoi în cea mai critică perioadă a pandemiei.
Campania ”Și eroii merg în vacanță” a fost inițiată de către platforma de turism cu origini sucevene Booking-Mania (www.booking-mania.ro), în parteneriat cu clubul de afaceri InBusiness Club din Suceava (www.inbusiness.club).
”În semn de mulțumire și recunoștință pentru că ne-au îngrijit și ne-au ajutat să rămânem ancorați în normalitate, ne-am setat ca obiectiv să îi trimitem gratuit într-o binemeritată vacanță în România. De asemenea dorim să oferim și o mână de ajutor turismului românesc, puternic afectat de virus”, se arată într-un comunicat primit de la cei care s-au asociat în acest nobil ideal.
Campania de strângere a fondurilor a demarat deja, o mică parte din banii strânși fiind pregătiți pentru achiziționarea pachetelor de cazare și masă pentru eroi. Conform calculelor și organizării partenerilor de la Booking-Mania, fiecare erou va avea alocată suma de 800 de lei, având posibilitatea să aleagă încă o persoană cu care poate petrece o minivacanță cadou.
Dintre eroii înscriși, care de asemenea pot fi recomandați și de apropiați, rude, prieteni, familie, după finalizarea campaniei se vor alege câștigătorii folosind programul/site-ul de selecție automată random.org.
Organizatorii campaniei fac pe această cale și un apel către companiile interesate și care rezonează cu obiectivul acestei campanii, de a-i sprijini cu donații, indiferent de sumă, putând lua în calcul chiar și direcționarea către campanie a celor 20% din impozitul pe profit sau venit, dacă nu au făcut-o deja pentru alte proiecte sau cauze.
Partenerii campaniei de până acum, o parte dintre ei fiind și donatori, sunt: Carpatis - Fabrica de Mezeluri, EcoOptic, Ama Rent A Car, RaisisSoftware, Pixeda.ro, Radio AS, Bucowina Plus, AutoBoca Rent A Car.
Până în prezent s-au donat 4.850 lei, dar și produse și servicii, precum 3 perechi de ochelari de soare de firmă și două mașini de 5 locuri, sau 1 microbuz de 9 locuri, puse la dispoziție în regim de închiriere pentru 7 zile.
Obiectivul campaniei este de a strânge 40.000 de lei, care să le permită celor 50 de eroi și celor apropiați lor să-și petreacă binemeritate zile de odihnă și refacere după perioada grea pe care au traversat-o. Mai multe detalii se pot găsi pe site-ul campaniei: https://eroi.booking-mania.ro/.