Unul dintre principalii furnizori de energie din România, E.ON, a luat decizia de a stopa total activitățile și publicitatea pe Facebook și Instagram, luând astfel atitudine împotriva vehiculării pe aceste rețele de socializare a numeroase postări care instigă la ură și discriminare.
“La E.ON, acționăm în conformitate cu valorile esențiale, cum ar fi respectul, diversitatea și toleranța. Ne opunem expres și hotărât rasismului, instigării la ură și discriminării. De asemenea, așteptăm această atitudine clară din partea partenerilor noștri. În acest context, considerăm că este responsabilitatea noastră să revizuim angajamentul și rolul nostru pe Facebook și Instagram.
Prin urmare, grupul E.ON va întrerupe toate anunțurile, postările și activitățile pe Facebook și Instagram până la o notificare ulterioară”, au anunțat joi reprezentanții companiei, care ia astfel atitudine.
Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 15 ani. Principalele companii ale grupului sunt Delgaz Grid şi E.ON Energie România, acestea desfăşurând activităţi de distribuţie, respectiv de furnizare a energiei şi a soluţiilor energetice pentru circa 3,2 milioane de clienţi.