Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 16 mai 2020 - Anul XXV, nr. 113 (7418)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Spre normalitate

Serviciul Pașapoarte și Serviciul Permise își reiau activitatea cu publicul începând de luni

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Începând de luni, 18 mai, Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte și Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor își vor relua programul de lucru cu publicul. La pașapoarte programul va fi în intervalul orar 08.00- 20.00. Dacă la Suceava activitatea se reia, pentru punctul de lucru de la Rădăuți se menține măsura suspendării activității. La permise și înmatriculări activitatea cu publicul va începe de la ora 12:00 doar pe bază de programare online. Programările online se vor putea face începând cu data de 16 mai 2020, ora 12:00, pe site-ul Direcției.

Reprezentanții Prefecturii Suceava au venit și cu o serie de precizări cu privire la modul cum se va derula activitatea la Serviciul Pașapoarte.

Astfel, cererile pentru eliberarea pașapoartelor simple electronice, respectiv a pașapoartelor simple temporare, se depun în baza programărilor online efectuate pe platforma www.epasapoarte.ro.

Detaliile despre plata taxelor aferente contravalorii pașaportului pot fi accesate pe pagina de internet a Instituției Prefectului județului în care va fi achitată taxa.

Pentru solicitanții aflați în imposibilitatea efectuării unei programări online, se va realiza o analiză individuală cu privire la posibilitatea preluării cererilor acestora, în intervalele de timp nerezervate prin portalul www.epasapoarte.ro.

Se va redimensiona intervalul de programare pentru preluarea cererii de la 7 minute la 10 minute, pentru a asigurarea timpului necesar efectuării operațiunilor de igienizare corespunzătoare, după preluarea fiecărei cereri.

Nu vor mai fi solicitate documente care să ateste necesitatea unor călătorii care se vor efectua în cel mult 30 de zile de la momentul înregistrării cererii, acest lucru fiind valabil și pentru cererile depuse în data de 15 mai 2020.

Accesul solicitanților și, după caz, al reprezentanților legali în sediul serviciului public comunitar de pașapoarte în vederea depunerii cererilor de eliberare a pașapoartelor este permis în baza programării online și a documentului de identitate prezentat în original.

Pentru ridicarea pașapoartelor, accesul în sediul serviciului se face în baza tichetului primit cu ocazia depunerii cererii și a documentului de identitate în original, iar în cazul imposibilității prezentării tichetului, accesul este permis în baza documentului de identitate în original numai după efectuarea verificărilor preliminare din care să reiasă dreptul legal de ridicare a pașaportului. 

Pentru ridicarea pașaportului simplu electronic cetățenii au posibilitatea să opteze pentru expedierea acestuia prin servicii de curierat la adresa de domiciliu/reședință din țară a titularului ori a persoanei care a formulat cererea (cheltuieli de expediție 8 lei+TVA, suportate de solicitant).

Potrivit dispozițiilor în vigoare, pașaportul simplu temporar nu poate fi livrat prin serviciul de curierat, putând fi ridicat doar de la sediul serviciului unde s-a depus cererea.

În cazul minorilor în vârstă de până la 14 ani, depunerea cererii pentru eliberarea unui astfel de document se poate realiza și în absența lor prin prezentarea a 2 fotografii color identice ale acestora cu fizionomia actuală a titularului (dimensiuni 3,5 x 4,5 cm).

Celelalte servicii prestate de Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte pentru care nu se fac programări online pot fi solicitate, în cadrul programului de lucru cu publicul, la sediul structurii competente ori prin poștă cu precizarea că, în situația în care nu este necesară anexarea unor documente în original, depunerea cererii se poate face și prin corespondență electronică.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Serviciul Pașapoarte și Serviciul Permise își reiau activitatea cu publicul începând de luni.
 Vizualizări articol: 1783 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Serviciul Pașapoarte și Serviciul Permise își reiau activitatea cu publicul începând de luni0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei