Agenția Județeană de Ocupare a Forței de Muncă (AJOFM) Suceava a venit cu precizări importante privind condițiile și documentele necesare pentru eliberarea formularelor europene de securitate socială în domeniul șomajului, un subiect de actualitate în condițiile în care, din cauza crizei majore de sănătate, mulți suceveni au încetat contracte de muncă din țările europene și au revenit acasă.
Este vorba de suceveni care au nevoie să-și completeze stagiul de cotizare cu ce au lucrat în țară, pentru a beneficia de șomajul în statul în care au lucrat în ultima perioadă ( formularele U1/E301 sau U006/E302, ultimul pentru Spania).
Cu privire la modalitățile de depunere a cererilor și de depunere a documentelor, sunt de preferat comunicările de la distanță, respectiv adresele de email ajofm@sv.anofm.ro , carmen.avram@sv.anofm.roori poșta clasică. Totuși, pentru cei care au nevoie de alte informații sau nelămuriri, există la fiecare agenție AJOFM un spațiu amenajat, la intrare, pentru depunerea cererilor și a documentelor, atât la sediul județean al AJOFM Suceava (strada Tudor Vladimirescu), cât și la sediul punctelor de lucru din Fălticeni -str. Matei Milo nr.4, Rădăuți -str. Ștefan cel Mare nr.2, et.1, ap.8, Gura Humorului-str. Sfântu Gavril nr.14, Vatra Dornei-str. Podu Verde nr.6.
Modelul de cerere poate fi solicitat pe email la adresa ajofm@sv.anofm.ro , carmen.avram@sv.anofm.ro sau poate fi descărcat de pe site www. anofm.ro/suceava sau pagina www.facebook.com/ajofmsuceava .
Detalii suplimentare pot fi obținute la telefon 0230 523279, int.104.