Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 3 dec 2019 - Anul XXIV, nr. 283 (7284)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7742 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   3 imagini |   ø fişiere video

De Ziua Naţională a României

Aqua Carpatica a dus Tricolorul românesc în Times Square, unul dintre cele mai cunoscute locuri din New York

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Tricolorul românesc a strălucit, de Ziua Naţională a României, în unul dintre cele mai mari obiective turistice din New York, cel mai mare oraş din Statele Unite ale Americii. Totul a fost posibil printr-o campanie publicitară a companiei Aqua Carpatica din Vatra Dornei, unul dintre cei mai mari producători de ape minerale din România. Drapelul naţional, munţii Carpaţi, dar şi o urare atât în limba română, cât şi în limba engleză au putut fi văzute pe 13 ecrane din Times Square, New York City, chiar de 1 Decembrie, Ziua Naţională a României.

Surpriza a fost pregătită de brandul românesc de apă minerală naturală AQUA Carpatica, care anul acesta a demarat o campanie naţională de construire a unui brand de ţară şi de promovare a României ca Patria Apelor Minerale. Pe ecranele din Times Square, în centrul oraşului New York, unul dintre cele mai aglomerate locuri din lume, s-au putut citi mesajele „De acasă, din patria apelor minerale”, „La mulţi ani românilor de pretutindeni!” şi „Happy National Day, Romania!”.

Tot de Ziua Naţională, Aqua Carpatica a publicat pe pagina oficială de Facebook mesajul „Drapelul naţional, munţii Carpaţi şi dulcele grai românesc se văd astăzi pe celebrele ecrane din Times Square, New York. Mulţumim României şi românilor de pretutindeni! La mulţi ani, România, Patria Apelor Minerale!”.

„AQUA Carpatica şi-a construit un vis îndrăzneţ. Brandul românesc îşi doreşte să pună România pe harta lumii  şi să o facă cunoscută  la nivel internaţional ca Patria Apelor Minerale. Prin toate acţiunile sale atât la nivel local, cât şi în toate ţările în care este prezentă continuă să facă paşi importanţi în demersul său de a duce mai departe tradiţia României în ape minerale naturale, precum fiecare ţară are propriile produse emblematice cu care se poate mândri”, se arată într-un comunicat transmis de Aqua Carpatica, în care se mai precizează faptul că acest demers nu ar fi posibil fără sprijinul şi implicarea oamenilor care cred în ţara lor, dar şi în avantajele competitive tangibile pe care România le are. „Cei mai buni ambasadori pentru promovarea unei ţări sunt chiar cetăţenii ei, iar pe această cale ţinem să le mulţumim românilor, atât celor din ţară, cât şi celor plecaţi în străinătate pentru suportul pe care ni l-au acordat în promovarea României ca Patria Apelor Minerale”, se mai spune în comunicat.

La rândul său, preşedintele şi directorul general al Aqua Carpatica, Jean Valvis, a declarat că ”apa minerală poate deveni un brand de ţară al României, prin care să se promoveze la nivel internaţional, aşa cum fiecare ţară are propria tradiţie în ceea ce priveşte produsele sale emblematice. România merită să fie promovată, este o ţară unică, cu peisaje care îţi taie răsuflarea şi comori de nepreţuit. Printre acestea, se numără şi apele minerale naturale”.

Proiectul special de 1 Decembrie din New York a fost realizat cu sprijinul companiei TPS Engage, care îl are co-fondator pe publicitarul Matei Psatta, şi este parte din acceleratorul global Techstars. Anul trecut a obţinut finanţare de la Techstars Dubai, pentru a realiza prima reţea interconectată la nivel global de ecrane digitale indoor şi outdoor.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Aqua Carpatica a dus Tricolorul românesc în Times Square, unul dintre cele mai cunoscute locuri din New York.
 Vizualizări articol: 1866 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.0 din 2 voturi
Aqua Carpatica a dus Tricolorul românesc în Times Square, unul dintre cele mai cunoscute locuri din New York3.052

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei