Compania Raitar își desfășoară activitatea de aproape 30 de ani, în această perioadă reușind să devină o firmă dinamică și inovatoare pe piața produselor din carne. În această perioadă de activitate firma a reușit deschiderea unei rețele de magazine proprii în număr de 22. Rețeaua de desfacere proprie a Companiei Raitar s-a extins în ultimele luni cu alte trei magazine de desfacere a produselor firmei.
Acestea au fost date în funcțiune la Câmpulung Moldovenesc, Gura Humorului și Frasin, o zonă unde produsele firmei Raitar erau cunoscute, fiind comercializate de alte societăți și mult așteptate de către clienți.
Magazinul Raitar din Câmpulung Moldovenesc a fost deschis într-un spațiu privat din incinta Pieței Agroalimentare, la Gura Humorului noul magazin se află tot în incinta proaspăt renovatei Pieței Centrale a orașului, în timp ce la Frasin clienții sunt așteptați la noul magazin din centrul localității. Ideea dezvoltării magazinelor proprii s-a dovedit în timp a fi inspirată, magazinele Raitar funcționând cu eficiență în spații excelente. Firma are o producție de 15 tone de preparate pe zi, din care desfăcute prin rețeaua proprie sunt în procent de 40, diferența ajungând la cumpărători prin intermediul unor rețele de hipermarketuri și la export. Vânzările prin rețelele de hipermarketuri cu produse Raitar ajung pe mesele românilor din zonele București, Constanța, Brăila, Galați, Iași și Piatra Neamț, fiind societatea comercială situată pe al doilea loc ca volum de desfacere din rețeaua unui important lanț de hipermarketuri. Exportul cu produse Raitar se face în țările cu comunități importante de români, unde sunt așteptate cu interes de consumatori, pentru că le aduc aminte oamenilor de gusturile de acasă.
Produsele Raitar au un gust unic, creat pentru o experiență culinară delicioasă
În politica ei de a penetra piața, compania Raitar este focusată pe produse de calitate. Produsele Raitar au un gust aparte, sunt create pentru familii tinere, moderne, pentru familii active, care de obicei sunt și pretențioase și exigente în selectarea unor produse calitative care să le ofere o experiență culinară delicioasă.
Gustul unic se datorează unor ingrediente de calitate și unor rețete și tehnologii foarte bine respectate. Se poate spune că cei care realizează produsele sub marca Raitar au înțeles cerințele consumatorilor, modul în care trebuie să arate un produs pe placul lor și știu să răspundă acestor nevoi aflate într-o continuă schimbare. Firma este în permanență pregătită pentru dezvoltare, dar și pentru confruntare, piața fiind într-o continuă mișcare. Apar generații noi care optează pentru un alt mod de a se alimenta, lumea a devenit mai informată, iar produsele Raitar se deosebesc în primul rând prin aceea că la fabricarea lor sunt folosite cele mai bune ingrediente. Se poate astfel spune că Raitar nu procesează marfa, ci o gătește, pentru că încă de la început ingredientele sunt alese cu mare grijă, carnea este sortată cu mare atenție, cu grijă permanentă ca raportul dintre proteină și grăsime să fie unul corect. După asta sunt asezonate toate aceste cărnuri cu cele mai bune ingrediente, echipele de tehnologi și muncitori ai firmei fiind dedicate în primul rând calității. Condiția de bază ca să obții un produs de top presupune folosirea unor rețete bune, pe lângă ingredientele de cea mai bună calitate. Tot ce înseamnă activitate Raitar înseamnă disponibilitate constantă, a învăța și din greșeli uneori, o siguranță garantată a produselor, pentru că modul de lucru se desfășoară în niște condiții speciale de monitorizare și, nu în ultimul rând, prețuri rezonabile.
Compania Raitar are mari planuri de dezvoltare pentru viitor
În domeniul extinderii rețelei proprii de magazine, planul de viitor al firmei Raitar este de a extinde și dezvolta o rețea proprie de magazine, în care să desfacă 60% din producția obținută zilnic. Pe lângă cele trei magazine deschise în acest an, reprezentanții firmei Raitar doresc deschiderea a cel puțin alte două magazine în zona Vatra Dornei și Suceava. În ceea ce privşte planurile de viitor, firma se focusează pe depistarea unor noi piețe, cu deschiderea unor puncte de lucru și magazine proprii, intențiile celor care conduc destinele firmei Raitar fiind de a mai deschide 30 de magazine proprii, pentru a avea siguranța că prin intermediul acestor spații, mai mult de jumătate din producția firmei este vândută clienților. Sunt astfel vizate orașe în care există deja magazine, precum Iași, Botoșani, Bacău, Piatra Neamț, Târgu Neamț și Rădăuți, zona în care firma vrea să se dezvolte.