Accidentul petrecut luni pe podul CFR de peste apa Sucevei de la Dornești, unde patru vagoane ale unui tren de marfă încărcate cu pal au deraiat, are ca efect și închiderea circulației pe linia secundară Dornești-Putna. Cum problema este una de durată, Sucursala CFR Călători Iași a anunțat în toate stațiile de pe traseu că va pune la dispoziție un microbuz (Tarsin Trans) care va respecta traseul și orele trenurilor de pe sectorul Dornești-Putna. Pasagerii vor călători în baza biletului de tren emis de personalul CFR Călători. Practic, traseul Suceava-Putna și retur se va face combinat, tren-auto, respectiv de la Suceava la Dornești cu trenul și restul distanței cu mijlocul auto.
Probleme vor apărea mai mult ca sigur la capacitatea de transport. Rămâne de văzut cum va gestiona CFR Călători această perioadă delicată.
Pe de altă parte, și mai important este ce va face CFR Infrastructură, care trebuie să repare linia de pe podul pe care a deraiat trenul, pentru ca circulația să fie redeschisă. Până la reparat linia, vagoanele deraiate trebuie golite, după care se va pune în discuție scoaterea lor din gabaritul căii ferate.
Luni, în jurul orei 14.00, un convoi format din 25 de vagoane, încărcate cu pal, era manevrat pe sensul dinspre Rădăuți spre Dornești, iar pe podul de la Dornești primele patru vagoane ale convoiului au deraiat. Incidentul este unul major pentru că vagoanele au deraiat chiar pe pod. De altfel, un vagon a fost la un pas de prăbușire, fiind răsturnat la 45% spre interiorul curbei liniei de cale ferată.
Podul de cale ferată era unul pe care se circula de mulți ani cu restricții majore, din cauza stării proaste a infrastructurii.
Primele date arătau că ar fi vorba de aproximativ 80 de metri de cale ferată distrusă.
În aceste condiţii, este destul de clar că sectorul de cale ferată Dorneşti-Putna va fi închis o perioadă destul de îndelungată. Pentru că avea bilete vândute în avans, CFR Călători a apelat la această variantă cu transbordarea.