Unul dintre cei mai experimentaţi traineri din România, Cristina Schmidt, va susţine, la Suceava, un curs gratuit pentru specializarea „customer care”. Cursul se va desfăşura în perioada 15-19 iulie, între orele 10:00 şi 16:00, la hotelul Zamca din Suceava. Cristina Schmidt este un trainer şi psihoterapeut cu o activitate de 25 de ani, ea având şi 16 ani de experienţă managerială şi antreprenorială în România, Europa şi Asia. Potrivit organizatorilor, cursul, cazarea, masa şi materialele consumabile şi didactice sunt oferite gratuit celor care vor participa la curs.
Obiectivele acestui curs sunt creşterea gradului de profesionalism al operatorilor implicaţi în relaţia cu clienţii, transmiterea unui mesaj eficient în convorbirile avute cu clienţii, astfel încât experienţa acestora să fie una cât mai plăcută şi benefică pentru companie, dar şi dezvoltarea abilităţilor de comunicare eficientă.
Organizatorii cursului au mai transmis că o echipă de “customer care” bine pregătită generează pentru clienţii unei companii o experienţă atât de plăcută încât reîntoarcerea acestora este garantată. „Rezolvarea problemelor, anticiparea eventualelor situaţii neplăcute ce pot apărea pe fluxul furnizor – client, capacitatea uimitoare de a gestiona cu succes situaţii de criză sunt variabile ce determină succesul unei companii sau dispariţia ei de pe piaţă. Competitivitatea nu ţine doar de calitatea produselor şi a serviciilor furnizate, ci şi de experienţa pe care utilizatorul o are cu personalul de asistenţă”, se arată într-un comunicat de presă. Potrivit aceleiaşi surse, serviciul clienţi este esenţial pentru a concura eficient pe piaţă. De precizat că acţiunile de „customer care” au ca principală finalitate recomandarea, aceasta fiind cea mai bună măsură a eficienţei în activitatea întreprinderii.
Mai multe detalii şi înscrieri la acest curs pe site-ul http://pocusectoarecompetitive.asociatiaosansa.ro/cursuri-manageri-customer-care/.