Winederful reprezintă numele unui nou magazin pe piaţa suceveană, care a apărut tocmai pentru a le satisface clienţilor suceveni cele mai diverse gusturi de vinuri şi băuturi de calitate. Ideea lansării acestei provocări pe piaţă îi aparţine administratorului Marius Ferman, cu activitate de 15 ani în domeniul distribuţiei vinurilor, care şi-a propus promovarea vinurilor provenite din micile crame româneşti cu producţie de familie, dezvoltate mult în cursul ultimilor ani. În afară de aceste noi produse, magazinul pune la dispoziţia cumpărătorilor vinuri provenite din cramele consacrate ale peisajului românesc, precum şi vinuri internaţionale, care nu au fost suficient promovate pe piaţa suceveană a pasionaţilor de vinuri. Magazinul Winederful promovează, de asemenea, prin intermediul degustărilor organizate ritmic la sediul de pe strada Ștefan cel Mare, nr. 54-56, de lângă magazinul Profi Bucovina, asocierea între aceste băuturi şi produse alimentare premium ale producătorilor locali, în scopul ieşirii din zona de confort a consumului obişnuit şi educarea clientului spre produse de calitate, greu de procurat de pe o piaţă comună a supermarketurilor.
În cadrul magazinului pot fi procurate de asemenea şi produse distilate, obţinute în urma fermentaţiei naturale, începând cu cele mai valoroase produse autohtone de palincă şi ţuică, de la producători precum Zetea sau Bădăcin, dezvoltate în cadrul unor mici afaceri de familie şi până la cele mai rafinate produse din import. Din rafturile generoase în oferte nu lipsesc gamele de distilate prin metoda Cognac, de la renumitul Mioriţa realizat la Vincon şi cognac-urile moldoveneşti, la cele mai fine licori produse pe tărâm franţuzesc, o variată gamă de whisky provenit de pe piaţa scoţiană, irlandeză sau americană şi până la renumitele whisky-uri japoneze, atât de premiate în ultimii ani.
Promovarea acestor diverse game de băuturi se face prin intermediul acestor degustări periodice, clienţii interesaţi fiind invitaţi la trei asemenea acţiuni de promovare doar în primele două luni de existenţă a magazinului. Cei interesaţi în cunoaşterea unor noi branduri de băuturi apărute pe piaţă au luat contact în magazinul Winederful şi cu diverse produse alimentare adiacente degustării, brânzeturi, specialităţi de carne sau meniuri elaborate, puse la dispoziţie de diverşi producători locali sau restaurante şi gustate poate pentru prima dată în magazin. Produsele unor crame precum Gramma din zona Iaşi, Jelna din apropierea Bistriţei sau distilate de prestigiu provenite din Franţa sau Scoţia au încântat papilele gustative ale celor care au participat la degustări, din dorinţa de a cunoaşte mai mult despre aceste produse şi a se educa în consumul lor. Conducerea magazinului îşi propune să continue aceste degustări, în cadrul cărora pasionaţii pot lua contact cu noua tendinţă de dezvoltare a berii artizanale sau cu vinuri din gamele Champagne sau Prosecco (Charmat). Magazinul Winederful cultivă în acelaşi timp o relaţie interactivă cu clienţii, de la care sunt aşteptate idei în privinţa cunoaşterii unor noi băuturi, evenimentele fiind anunţate pe adresa de Facebook a firmei.