Anna Cori, brand-ul românesc de încălţăminte, genţi şi accesorii din piele naturală, a deschis pe data de 25 mai primul magazin în Piteşti, în mallul VIVO! Shopping. Astfel, compania DENIS ajunge la un total de 39 de unităţi deschise în toată țara.
Anna Cori este povestea unui brand născut din pasiune, filosofia lui fiind centrată pe autenticitate şi perfecţiune. O poveste ce a început în 1985, când Ilie Cornea, inspirat de tradiţia artizanală din Bucovina, a pus bazele unui atelier ce producea manual doar încălţăminte pentru bărbaţi. Mica afacere de familie s-a transformat în 1994 într-o adevăratăfabrică ce poartă şi azi numele fiului cel mic al familiei, DENIS.
În 1996, Ana Cornea, soţia şi partenera de afaceri a fondatorului Fabricii DENIS, a venit cu ideea înfinţării unei linii de producţie pentru încălţăminte de femei. Gustul pentru frumos şi armonie a dus la nașterea brand-ului Anna Cori.
Un brand românesc de succes
Colaborarea cu designer-ul italian Davide Vaccari, un adevărat vizionar, dar și profesionalismul întregii echipe DENIS au propulsat ANNA CORI în topul brand-urilor româneşti de succes.
Colecţiile Anna Cori reunesc în fiecare sezon o varietate de modele, culori şi tendinţe actuale. Realizarea produselor este în concordanţă cu cele mai noi tendinţe de pe piaţă, atât din punct de vedere al design-ului şi al materialelor folosite, cât şi din punct de vedere al tehnologiilor utilizate în producţia de încălţăminte şi marochinărie. Produsele oferite sub brand-urile Anna Cori şi Denis se adreseaza atât femeilor, cât şi bărbaţilor şi îi permit clientului să achiziţioneaze orice produs la un preţ accesibil.
În primăvara acestui an, Anna Cori a lansat colecţia de produse sport Sneaker Trend '19 dedicată persoanelor active şi care preferă stilul mai casual.