Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 28 mai 2019 - Anul XXIV, nr. 122 (7123)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   7 imagini |   ø fişiere video

Dezvoltare

ANNA CORI, brand al fabricii de încălţăminte DENIS, a deschis un nou magazin în Piteşti

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Anna Cori, brand-ul românesc de încălţăminte, genţi şi accesorii din piele naturală, a deschis pe data de 25 mai primul magazin în Piteşti, în mallul VIVO! Shopping. Astfel, compania DENIS ajunge la un total de 39 de unităţi deschise în toată  țara.

Anna Cori este povestea unui brand născut din pasiune, filosofia lui fiind centrată pe autenticitate şi perfecţiune. O poveste ce a început în 1985, când Ilie Cornea, inspirat de tradiţia artizanală din Bucovina, a pus bazele unui atelier ce producea manual doar încălţăminte pentru bărbaţi. Mica afacere de familie s-a transformat în 1994 într-o adevăratăfabrică ce poartă şi azi numele fiului cel mic al familiei, DENIS.

În 1996, Ana Cornea, soţia şi partenera de afaceri a fondatorului Fabricii DENIS, a venit cu ideea înfinţării unei linii de producţie pentru încălţăminte de femei. Gustul pentru frumos şi armonie a dus la nașterea brand-ului Anna Cori.

 

Un brand românesc de succes

Colaborarea cu designer-ul italian Davide Vaccari, un adevărat vizionar, dar și profesionalismul întregii echipe DENIS au propulsat ANNA CORI în topul brand-urilor româneşti de succes. 

Colecţiile Anna Cori reunesc în fiecare sezon o varietate de modele, culori şi tendinţe actuale. Realizarea produselor este în concordanţă cu cele mai noi tendinţe de pe piaţă, atât din punct de vedere al design-ului şi al materialelor folosite, cât şi din punct de vedere al tehnologiilor utilizate în producţia de încălţăminte şi marochinărie. Produsele oferite sub brand-urile Anna Cori şi Denis se adreseaza atât femeilor, cât şi bărbaţilor şi îi permit clientului să achiziţioneaze orice produs la un preţ accesibil. 

În primăvara acestui an, Anna Cori a lansat colecţia de produse sport Sneaker Trend '19 dedicată persoanelor active şi care preferă stilul mai casual. 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului ANNA CORI, brand al fabricii de încălţăminte DENIS, a deschis un nou magazin în Piteşti.
 Vizualizări articol: 2183 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.0 din 2 voturi
ANNA CORI, brand al fabricii de încălţăminte DENIS, a deschis un nou magazin în Piteşti3.052

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei