Lucrătorii de la Secția de Drumuri Naționale Suceava au finalizat intervenția care a presupus turnarea de covor asfaltic la ieșirea din municipiul Suceava spre Adâncata, pe o porțiune de 3,5 kilometri. Lucrarea a debutat pe 8 mai și s-a derulat până unde DN 29A Suceava-Dorohoi începe să fie din plăci din beton și unde s-a apelat la o cu totul altă soluție. Este vorba de un tratament dublu invers cu bitum modificat, practic o piatră concasată. Un prim strat a fost așternut anul trecut, iar al doilea va fi pus în acest an, în vară. Această intervenţie cu piatră concasată se poate realiza doar în condiţii de temperaturi de vară, spre 30 de grade Celsius. Soluţia este contestată vehement de mai toţi localnicii din comunele tranzitate de acest drum, la fel şi de autorităţile locale.
Până atunci, sunt programate intervenții punctuale, pentru reparații, pe întreaga întindere a DN 29 A de pe raza județului nostru, pe raza comunelor Adâncata și Zvoriștea.
Inginerul Nicolae Popovici, şef Serviciu comunicare din cadrul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Iaşi, a declarat că odată ce a fost încheiată lucrarea de la ieșirea din Suceava spre Adâncata, utilajele Secției de Drumuri Naționale Suceava se vor muta pe DN 2E, unde vor executa reparații întinse între Vicovu de Jos și Vicovu de Sus. Este vorba de un covor asfaltic care va fi turnat pe una din porțiunile cele mai proaste ale DN2E. Acest drum național este în general în stare proastă pe sectorul Rădăuți – Putna, iar sectorul dintre Vicovu de Jos și Vicovu de Sus este un vârf din acest punct de vedere. Ideal ar fi ca aceste lucrări de reparații întinse, adică de turnare de covor asfaltic pe câțiva kilometri, să fie extinse cât mai mult, pentru ca sucevenii să cunoască într-adevăr un progres al calității drumului.