Conducerea Inspectoratului Teritorial de Muncă Suceava a informat că începând cu data de 20 mai 2019 vor intra în vigoare noi reguli cu privire la transmiterea registrului de evidență a salariaților în format electronic. Inspectorul-șef al ITM Suceava, Romeo Butnariu, a precizat că de la această dată transmiterea registrului de evidență a salariaților în format electronic va putea fi efectuată numai pentru fișiere de tip .rvs generate sau validate prin versiunea 6.0.6 a aplicației Revisal.
Romeo Butnariu a explicat că angajatorii care în prezent utilizează versiunea 5.0.8 a aplicației, în mod obligatoriu, îşi vor instala mai întâi versiunea 6.0.5, după care vor putea instala versiunea 6.0.6, iar pentru actualizarea aplicației Revisal este recomandat să fie urmate instrucțiunile cuprinse în Ghidul de instalare şi utilizare a noii versiuni. Astfel, pentru securitatea datelor, este indicat ca înainte de orice operaţiune legată de instalarea unei noi versiuni a aplicaţiei Revisal să fie efectuată o copie de siguranță a bazei de date, accesând butonul „Salvare baza de date” sau „Export angajator” din meniul „Instrumente”.
El a mai precizat că în cazul în care angajatorii întâmpină dificultăți în instalarea versiunii 6.0.6 – Reges, se pot adresa Serviciului Informatică al Inspectoratului Teritorial de Muncă Suceava.