Evaluarea asistentelor-şefe din cele 24 de secţii, 5 compartimente, Unitatea de Primiri Urgenţe şi Laboratorul de radiologie şi imagistică medicală de la Spitalul de Urgenţă „Sfântul Ioan cel Nou” din Suceava s-a finalizat cu premii şi retrogradări. Managerul spitalului, Vasile Rîmbu, a declarat, ieri, că asistentele-şefe din patru secţii care au avut cel mai mare punctaj la evaluare, respectiv de la Cardiologie, Anestezie-Terapie Intensivă, Psihiatrie şi UPU primesc, fiecare, în această lună un stimulent financiar egal cu valoarea unui salariu minim pe economie. Asistentele-şefe care s-au plasat pe ultimele patru locuri, de la Boli infecţioase, Dermatologie, Sterilizare şi Farmacie, au rămas fără funcţie, pentru postul de asistent-şef urmând a fi desemnate alte asistente.
În evaluarea asistentelor-şefe au fost urmărite mai multe criterii, printre care calitatea îngrijirilor medicale acordate pacienţilor, curăţenia în secţie, monitorizarea programării telefonice a consultaţiilor/internărilor, atitudinea personalului, dar şi reclamaţiile primite de la pacienţi şi familiile lor. Practic, potrivit managerului Vasile Rîmbu, au fost urmăriţi 38 de indicatori, din care rezultă modul în care asistentele-şefe îşi îndeplinesc atribuţiile de serviciu şi cum coordonează activitatea personalului din subordine.
Menţionăm că marea majoritate a funcţiilor de asistent-şef din Spitalul de Urgenţă Suceava sunt ocupate de femei. Există o singură excepţie, la Blocul operator, unde acest post este ocupat de un bărbat.
În perioada următoare va fi evaluată activitatea personalului medical mediu din unitatea spitalicească.