Oferta turistică a judeţului Suceava va fi promovată, în lunile februarie şi martie a.c., la şase târguri de specialitate din ţară şi din străinătate. Consiliul Judeţean Suceava a aprobat, cu unanimitate de voturi, participarea la cinci târguri din afara ţării, precum şi la Târgul de Turism al României, care va avea loc în perioada 21-24 februarie 2019, la Romexpo, în Bucureşti. În luna februarie, oferta judeţului Suceava va fi promovată pe plan extern la Târgul Internaţional de Turism „Tourism.Leisure.Hotels” din Chişinău, Republica Moldova, la Târgul Internaţional de Turism BIT de la Milano, Italia, şi la Târgul Internaţional de turism „Utazas Travel”, din Budapesta, în Ungaria. Pentru luna martie a fost aprobată participarea la Târgul Internaţional de Turism ITB, din Berlin, în Germania, precum şi la Târgul Internaţional de Turism MAP - „Le Monde a Paris”, în Franţa.
Preşedintele CJ Suceava, Gheorghe Flutur, a precizat că prin participarea la Târgul Internaţional de Turism de la Paris instituţia pe care o conduce vrea să abordeze o nouă piaţă turistică, acolo unde se manifestă deja un interes crescut pentru destinaţia turistică Bucovina. Flutur a arătat că Franţa se află pe locul patru, cu peste 4.100 de turişti, în rândul ţărilor din care au venit turişti în judeţ în anul 2017.
„Participarea la târgurile internaţionale de turism din Germania, Italia, Ungaria şi Republica Moldova are ca obiectiv consolidarea unor pieţe turistice în vederea atragerii unui număr mai mare de turişti din aceste ţări. Germania şi Italia se situează pe locurile doi şi trei în rândul ţărilor emiţătoare de turişti. Din Germania au fost peste 7.700 de turişti cazaţi în judeţul Suceava în 2017, iar din Italia au fost aproape 6.000 de turişti. De precizat că turiştii din Italia au şi avantajul numeroaselor zboruri directe existente de pe Aeroportul Internaţional <Ştefan cel Mare> Suceava”, a arătat şeful administraţiei judeţene. El a adăugat că Ungaria şi Republica Moldova sunt ţări care se învecinează cu România, motiv pentru care interesul pentru oferta turistică a Bucovinei poate creşte în rândul mai multor categorii de turişti. „De asemenea, prin participarea la târgul de turism din România ne propunem atât menţinerea poziţiei judeţului Suceava în topul primelor zece judeţe preferate de turişti, cât şi creşterea interesului acestora pentru destinaţia Bucovina”, a mai declarat Gheorghe Flutur.
El a precizat că promovarea judeţului la aceste târguri se va face prin intermediul materialelor de informare şi promovare realizate de Consiliul Judeţean Suceava, a ofertelor turistice propuse de operatorii economici şi de asociaţiile profesionale de turism, precum şi prin demonstraţii de meşteşuguri tradiţionale.