Cei mai mulţi dintre turiştii care au ales să petreacă sărbătorile de iarnă în judeţul nostru au fost satisfăcuţi de condiţiile şi serviciile pe care le-au găsit, o singură reclamaţie ajungând pe masa celor de la Protecţia Consumatorilor, faţă de nouă, câte au fost anul trecut.
Plângerea ajunsă pe masa inspectorilor de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Suceava vizează o pensiune din Horodnic şi a fost depusă de un argeşean, la finele săptămânii trecute.
Potrivit reprezentanţilor CJPC Suceava, motivul invocat de turist a fost acela că pensiunea a oferit servicii inferioare celor prezentate pe internet, condiţiile erau rele, necorespunzătoare (prosoape murdare, pete etc.).
”Reclamaţia face referire la condiţiile de cazare. Totodată, clientul a reclamat faptul că i s-a vorbit urât, au fost o serie de neînţelegeri între cei de la pensiune şi cel care a făcut plângerea”, a menţionat Vasile Latiş, comisar-şef adjunct al CJPC Suceava.
Clientul îşi cumpărase un sejur după Revelion, de pe booking.com, acesta menţionând că a fost rugat ulterior să-şi anuleze rezervarea de pe site şi să plătească personal la recepţia pensiunii.
Comisarii suceveni vor merge la Horodnic şi vor face verificări, pentru a vedea dacă se confirmă cele spuse de argeşean.