Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 4 iul 2018 - Anul XXIII, nr. 147 (6857)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

De la începutul anului

Doar 11 sesizări de la pacienţi, referitoare la atitudinea şi comportamentul personalului, la Spitalul de Urgenţă Suceava

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Reclamaţiile la adresa calităţii serviciilor medicale oferite de Spitalul de Urgenţă „Sfântul Ioan cel Nou” din Suceava, mai ales cele referitoare la atitudini şi comportamente neconforme, se rezumă de cele mai multe ori la comentarii pe reţelele de socializare sau la articolele din ediţiile online ale ziarelor. Managerul spitalului, Vasile Rîmbu, a declarat că, de la începutul acestui an, au fost înregistrate doar 11 petiţii care au vizat situaţii concrete de comportament necorespunzător al unor angajaţi ai spitalului şi două sesizări referitoare la programările online în ambulatoriul de specialitate. De asemenea, a spus Rîmbu, la numărul de telefon 0230 206800, cu apel gratuit, pus de spital la dispoziţie pentru sesizări, până acum nu a sunat nimeni.

”Noi luăm foarte în serios <Telefonul pacientului> şi sesizările. Sunt lucruri care pot fi uşor eliminate pentru că se poate renunţa la aroganţă şi suficienţă. Nu avem nici o intenţie de a acoperi astfel de atitudini, dar trebuie să aflăm despre ele pentru a putea lua măsuri”, a afirmat managerul Vasile Rîmbu.

În ceea ce priveşte actele de corupţie, acesta a spus că spitalul are atribuţii doar în ceea ce priveşte sancţiunile administrative, că nu are competenţe în cercetarea penală. În astfel de situaţii, după ancheta administrativă plaja de măsuri începe de la avertisment şi merge până la concediere, iar când sunt întrunite elementele de comitere a unei infracţiuni, unitatea medicală sesizează obligatoriu instituţiile care se ocupă de cercetarea penală.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Doar 11 sesizări de la pacienţi, referitoare la atitudinea şi comportamentul personalului, la Spitalul de Urgenţă Suceava.
 Vizualizări articol: 2029 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.0 din 2 voturi
Doar 11 sesizări de la pacienţi, referitoare la atitudinea şi comportamentul personalului, la Spitalul de Urgenţă Suceava3.052

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei