Mediatizarea în ediţia de ieri a ciudatei situaţii în care facturile E.ON care trebuiau să ajungă la clienţi au fost găsite într-un buncăr din cartierul sucevean Burdujeni a dus la reacţii rapide atât din partea furnizorului privat de servicii poştale, cât şi a companiei care a emis facturile „rătăcite”.
Reprezentanţii companiei AK Post au anunţat că au demarat deja o anchetă internă pentru a identifica ce s-a întâmplat şi a fi luate măsurile necesare ca povestea să nu se mai repete, precizând că orice abateri de acest gen din partea angajaţilor lor sunt aspru sancţionate.
O reacţie rapidă a venit şi din partea reprezentanţilor E.ON România, care au anunţat că fac demersuri pentru remedierea disfuncţionalităţilor: „Regretăm disconfortul produs clienţilor prin faptul că nu au primit la timp facturile şi îi asigurăm că suntem preocupaţi de eliminarea unor astfel de disfuncţionalităţi pe viitor. Facturile reprezentând contravaloarea consumului de gaze naturale şi energie electrică sunt trimise clienţilor noştri prin intermediul unor furnizori de servicii poştale. Compania noastră depune toate eforturile pentru a preveni apariţia unor eventuale disfuncţionalităţi în ceea ce priveşte livrarea facturilor şi, de aceea, feedback-ul primit de la clienţii noştri este foarte important pentru a putea interveni punctual şi prompt în remedierea acestora.
În situaţia concretă la care faceţi referire, compania noastră a demarat o analiză internă pentru a identifica cauzele ce au generat-o şi pentru a lua măsurile necesare pentru ca astfel de cazuri să nu se mai repete pe viitor”.
În plus, au venit cu precizări suplimentare, de informare a populaţiei în privinţa alternativelor disponibile în caz de nu primesc la timp factura în format fizic: „În cazul în care nu primesc facturile în intervalul obişnuit, cea mai simplă şi la îndemână cale de a afla rapid suma de plată este noul serviciu Info Sold SMS pus la dispoziţia clienţilor E.ON Energie România de la începutul acestei luni.
Cu un simplu SMS la numărul 07456 12345 clientul află în timp foarte scurt suma de plată. Textul mesajului trebuie să fie de forma sold 2XXXXXXXXX (cu spaţiu între «sold » şi cifre), unde 2XXXXXXXXX este codul de încasare din 10 cifre ce se regăseşte pe factură (poate fi o factură mai veche, codul se păstrează).
Mesajul este cu tarif normal, accesibil din orice reţea de telefonie mobilă, iar timpul de livrare a răspunsului poate varia în funcţie de operator.
În continuare sunt disponibile şi celelalte canale de comunicare puse la dispoziţie de compania noastră.
• Prin intermediul portalului E.ON Myline (este necesară crearea unui cont de client);
• Prin e-mail, la adresa serviciiclienti@eon-romania.ro;
• Telefonic, la unul din numerele 0800 800 366 sau 0800 800 900, apel gratuit din orice reţea de telefonie;
• Prin fax, la numărul 0265 200 367;
• Prin poşta, la adresa OP 1, CP 10 Târgu Mureş;
• Prin intermediul Centrelor de relaţii clienţi”.