Hotel Restaurant Dorna din Vatra Dornei a fost nominalizat la ediția de anul acesta a premiilor excelenței în industria hotelieră, a turismului şi ospitalității din România, eveniment ce va avea loc pe 24 mai la București.
După cum spun organizatorii, gala, aflată la cea de-a șasea ediție, va fi un eveniment care își propune să premieze hotelurile, agențiile de turism, restaurantele si profesioniștii care au marcat evoluția industriei hoteliere, a turismului și ospitalității din România în anul 2017.
Este pentru prima dată când un hotel din Vatra Dornei concurează la o asemenea gală, categoriile la care este nominalizat Hotel Restaurant Dorna fiind „Cel mai bun manager” - Adrian Chiforescu, „Cel mai bun hotel pentru agrement”, „Cea mai bună experienţă culinară într-un restaurant hotelier” și „Cea mai bună echipă hotelieră”
Ierarhia va fi stabilită în urma unui proces de vot, în două etape: online, ce va putea fi exprimat de orice utilizator de internet şi un vot al juriului.
„Le mulțumim celor care ne-au considerat, urmare a experienței de la Hotel Restaurant Dorna, demni de o asemenea onoare şi îi asigurăm că întreaga noastră echipă le stă, mereu, la dispoziție, la Vatra Dornei cu acelaşi drag!" ne-a declarat Adrian Chiforescu, managerul Hotel Dorna. Votul online se derulează până pe data de 15 mai la adresa http://voting.expremio.com/excellenceawards/publicVote. Această etapă va fi urmată de una în care 23 de personalități vor evalua toate nominalizările și vor contribui, alături de votul online, la stabilirea ierarhiei finale. Juriul reunește specialiști din domeniu și manageri ai celor mai mari branduri hoteliere internaționale prezente pe piața românească.
Câștigătorii vor fi anunțați în cadrul galei de pe 24 mai, ce va fi găzduită de către JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
TopHotel Awards este cel mai important eveniment care premiază excelenţa şi performanţa din industria de turism şi a ospitalităţii din România. De la industria hotelieră, la turism, spa-uri şi agrement, toate au în comun calitatea excepţională şi o abordare profesionistă în relaţia cu turiştii.