În urma reclamaţiei dnei Brânduşa-Elena Steiciuc din data de 24.03.2018, dorim să facem următoarele precizări:
Ca urmare a scanării produsului “Whiskas hrană umedă cu gust de pasăre” intra automat în plus un alt cod al unui alt produs, “Pachet Easter Butterfly”, cauză a unei erori umane din departamentul IT. Desigur, greşeala este de neiertat, empatizând întru totul cu dna Steicicuc.
Dorim să-i mulţumim clientei pentru că astfel am reuşit să ne dăm seama şi noi de eroare, corectând-o imediat, astfel încât alţi clienţi să nu întâmpine aceeaşi problemă. Drept urmare, am retras produsul de la comercializare, urmând ca în data de 26.03.2018, imediat ce eroarea a fost remediată, produsul să fie repus în vânzare.
Ca peste tot, în domeniul retail-ului, au loc promoţii, creare pachete cu cadouri sau gratuităţi, lucru care, din păcate, a generat anomalia de mai sus. Asemenea situaţii sunt însă erori, extrem de rare şi de scurtă durată. Este în interesul direct al oricărui comerciant ca preţurile să intre corect pe casa de marcat, precizând că fiecare produs este identificat printr-un cod unic, astfel încâttransabilitatea să fie asigurată. Dacă însă, aşa cum s-a observat în situaţia de faţă, este vorba de o regretabilă eroare de sistem informatic, restituim suma de bani aferentă produsului scanat.
Nicio activitate umană nu este lipsită de greşeli, dar o eroare nu este dovada unei intenţii – vrem să o asigurăm pe această cale pe dna Steiciuc că nimeni nu a avut nici cea mai mică intenţie de a greşi şi dorim să ne cerem scuze public pe această cale. Magazinul nostru are numeroşi clienţi, dintre care o bună parte clienţi fideli. Ne bazăm astfel pe buna lor opinie şi putem demonstra cu uşurinţă că tratăm cu mare atenţie orice problemă.
Vă mulţumim mult pentru atenţia acordată în situaţia de faţă.
Cu deosebită consideraţie,
Carrefour România SA,
Punct de lucru – Hypermarket Carrefour Suceava