O tânără firmă suceveană, „Clinica de termopane”, care oferă servicii de consiliere, livrare, montaj, reparaţii şi întreţinere a tâmplăriei PVC, a reuşit ca în aproape patru ani de zile să aibă aproximativ 1.600 de clienţi, atât din ţară, cât şi de peste hotare.
Seriozitatea şi implicarea de care au dat dovadă, împreună cu ideile constructive puse în practicăpentru satisfacţia clientului, au fost cea mai bună recomandare, serviciile lor fiind solicitate atât în România, cât şi în Franţa, Belgia, Elveţia şi Italia.
Aşa se face că în scurt timp firma care a pornit de la un sediu de 11 mp, deschis în zona Pieţei Centrale, are acum două puncte de lucru, cel mai mare, care a devenit şi „baza” operaţională, fiind cel din cartierul Burdujeni, de pe Calea Unirii nr. 39, bloc 92, adică în zona Orizont.
Interesată de implicarea în comunitate, firma Alivio Therm, cunoscută sucevenilor drept „Clinica de termopane”, care vindecă uşi şi ferestre, s-a implicat recent în campania „Cutia cu vise” - realizată de Asociaţia Upgrade, cu rezultate surprinzătoare în beneficiul copiilor din orfelinate şi din comunităţile sărace.
Ideea de a oferi un cadou de mărimea unei cutii de pantofi cu produse noi - rechizite şcolare, produse de igienă, jucării, dulciuri, îmbrăcăminte - a fost imediat îmbrăţişată de angajaţi, colaboratori, clienţi, prieteni şi familiile lor, încât în scurt timp s-au strâns o mulţime de cadouri, care de Crăciun au adus un strop de fericire în viaţa unor copii mai puţin favorizaţi de soartă.
Surprinzător poate fi şi faptul că întreaga afacere este gestionată de o femeie care în paralel este foarte ocupată să fie mamă bună celor cinci copii pe care îi are.
„Creşterea celor cinci copii a fost doar o oportunitate de a-mi forma abilităţi, pentru ceea ce a urmat. Decizii rapide în situaţii extreme, investiţia în educaţia lor au adus cel mai mare profit, să formezi oameni şi să îi înveţi ce să viseze. Clienţii sunt importanţi şi diferiţi, de aceea încercăm să ne pliem după nevoile fiecăruia”, a spus Violeta Munteanu, administratorul firmei SC Alivio Therm SRL.
„Marin Sorescu spunea că acolo unde nu există ferestre, ele trebuie inventate. Faptul că vând uşi şi ferestre este similar cu faptul că în viaţă ţi se deschid o mulţime de uşi, însă munca cu pasiune este cheia. Cred că sunt încă multe uşi în perspectivă, pe care nu a intrat nimeni. Nu mă sperie gândul să fiu un inovator. Când clientul îţi intră în showroom, visul lui nu este decât o schiţă pe o foaie. Nici un vis nu trebuie să devină un coşmar. Fiecare client contează - şi cel cu 100 de ferestre, şi cel cu o fereastră. Scopul nostru este să îl ajutăm să viseze, iar visul să devină realitate. Pentru orice lucru neprevăzut găsim o soluţie”, a explicat Violeta Munteanu, oferind ca exemplu cea mai mare provocare a lor de până acum, o lucrare la o reşedinţă de lux, a unui client foarte exigent, în zona Cannes – Franţa. Chiar dacă unele probleme păreau de nerezolvat, în special în privinţa transportului, pentru că ramele erau foarte mari, în înălţime, în cele din urmă totul s-a rezolvat foarte bine, fiind construite pe platformă un suport şi o cutie specială pentru sticlă.
Un atu pe care mizează cei de la „Clinica de termopane” este că furnizorii lor le sunt şi prieteni apropiaţi, care le-au fost alături şi la bine, şi la greu.
“Cu un sprijin atât de puternic din partea lor, eu am libertatea de a mă focusa pe lucrurile importante - clienţii şi vânzarea”, a concluzionat administratorul firmei sucevene care în prima parte a anului 2018 urmează să sărbătorească împlinirea a patru ani de activitate.