Magazinul Parfums de Sofia (PS) din complexul Bucovina este locul ideal unde sucevenii pot regăsi liniile cosmetice şi de parfumerie consacrate, împreună cu cele mai recente noutăţi în domeniu.
Mai mult de atât, de aproape o săptămână, magazinul de cosmetice şi parfumerie Parfums de Sofia din municipiul Suceava îşi aşteaptă clienţii într-un ambient nou, fresh şi armonios, cu o gamă mai bogată de parfumuri, produse de make-up şi îngrijire.
Evenimentul de deschidere a magazinului Parfums de Sofia s-a impus prin eleganţă, rafinament şi bun-gust, individualizându-se de toate manifestările cu acelaşi specific organizate în Suceava. Muzică de calitate, degustări fine, prezentări cuprinzătoare despre produsele de la raft şi moderatori profesionişti au compus tabloul unui eveniment de clasă, la care au luat parte apropiaţi ai magazinului, clienţi fideli şi prieteni.
„Cei care au luat parte joi, 7 decembrie, la evenimentul de relansare a magazinului au avut prilejul să asiste la un eveniment complet, unde au ascultat povestea din spatele unor parfumuri consacrate, au aflat particularităţi ale mai multor produse, alături de recomandări şi consiliere de specialitate. De asemenea, cei prezenţi au putut testa produsele şi au încercat noi game ale brandurilor pe care le îndrăgesc”, a menţionat Smărăndiţa Grădinariu, reprezentanta Parfums de Sofia.
Evenimentul a fost moderat de Iulia Sîrghi şi Călin Bârleanu, de la postul de radio Viva FM, atmosfera festivă fiind evidenţiată de recitalul pianistului Iohannes Onesciuc, profesor la Colegiul de Artă „Ciprian Porumbescu”.
Reacţiile invitaţilor au fost unele pozitive, clienţii magazinului fiind încântaţi atât de modul în care a fost reconfigurat şi modernizat magazinului, oferindu-le astfel o mai mare accesibilitate la produsele de la raft, cât şi de noutăţile şi surprizele cu care Parfums de Sofia îi aşteaptă pe cei care îi trec pragul.
„Aceste investiţii a fost făcute pentru clienţii noştri, dar şi pentru cei care încă nu au venit în magazinul nostru, dar pe care îi aşteptăm să ne viziteze şi să ne acorde încrederea, pentru că nu vor fi dezamăgiţi”, a mai punctat Smărăndiţa Grădinariu.
În ziua relansării magazinului, cei care au achiziţionat produse au beneficiat de o reducere de 20%.
De asemenea, cu toate că reprezentanții PS au anunțat că 1% din vânzările din data de 7 decembrie va fi direcţionat către un proiect cultural realizat pe plan local, aceștia au hotărât să dubleze suma care va fi donată pentru ca sprijinul acordat să fie unul semnificativ, de impact.
În plus, fiecare invitat a primit un cadou cu produse de marcă, iar două parfumuri (Yves Saint Laurent şi Armani) au fost oferite în cadrul unei tombole.
Tot în cadrul evenimentului au fost evidenţiate produsele destinate copiilor, în special parfumuri, inspirate de „Regatul de gheaţă”, Sofia, „Minions” sau Tinker Bell, care sunt ilustrate pe ambalaj.
Este remarcabil că o firmă de pe plan local poate ridica ștacheta la un nivel atât de înalt, atât în ceea ce privește evenimentele de promovare, cât și în ceea ce privește prezentarea și amenajarea spațiului magazinului, dar și varietatea de produse puse la dispoziția clienților. Cât privește evenimentul de relansare, s-a dorit ca anvergura și bunul-gust al acestuia să devină etalon și pentru alte firme sucevene.
Reamintim că gama de produse de la Parfums de Sofia este una foarte vastă, incluzând, pe lângă produse de make-up şi parfumuri, produse de îngrijire personală, produse pentru unghii, pentru copii şi produse de îngrijire pentru bărbaţi (creme, parfumuri, îngrijire, after shave etc.).
PS are la raft atât produse aparţinând unor branduri cunoscute, cât şi din gama brandurilor de nişă.
Sucevenii trebuie să încurajeze investiţiile de pe plan local
Smărăndiţa Grădinariu a mai accentuat că Parfums de Sofia se alătură campaniei „Produs local pentru localnici”, lansat de Viva Fm, o iniţiativă care se doreşte a fi un catalizator pentru încurajarea afacerilor de pe plan local, în condiţiile în care mulţi producători şi investitori suceveni sunt practic „înghiţiţi” de lanţuri de multinaţionale.
Stimularea economiei locale se poate realiza mai ales prin alegerea, cu prioritate, a produselor ce sunt fabricate sau intermediate de afaceri locale, în detrimentul celor cu capital străin.
Încă un argument în plus pentru a alege Parfums de Sofia.