Google România reia campania „Atelierul Digital” cu două formate noi de curs la care pot participa atât tinerii care au trecut în 2016 prin experienţa „Atelierului Digital”, cât şi cei neiniţiaţi, care îşi doresc să afle mai multe despre mediul online.
Pe data de 2 noiembrie, specialiştii Google vin la Universitatea „Ştefan cel Mare” din Suceava să susţină un curs bazat pe un studiu de caz real prin care participanţii cu vârste cuprinse între 15 şi 35 de ani pot afla mai multe despre oportunităţile din mediul digital şi strategiile de marketing digital aplicate de companii.
Participanţii vor afla şi despre: prezenţa online, social media, AdWords, web analytics.
Cursul de joi va avea loc în Aula din Corpul E, în intervalul orar 16.00 - 19.00 şi va fi bazat pe un studiu de caz real.
O singură participare la unul din cele trei tipuri de „Atelier Digital” - curs introductiv, studiu de caz şi tehnic - este suficientă pentru a începe drumul către certificarea Google.
„Pentru o viziune unitară şi cunoştinţe avansate despre mediul online, recomandăm participarea la toate cele trei tipuri de sesiuni offline ale Atelierului Digital, organizate pe parcursul întregului an”, anunţă organizatorii.
La eveniment va fi prezent Cristian Ignat, Chief Canopyst la Canopy România. Programul este organizat de Fundaţia Leaders, cu susţinerea Google Romania şi în colaborare cu JCI (Junior Chamber International) Suceava şi Asociaţia Studenţilor - ASUS.
Mai multe informaţii despre cursul gratuit „Atelierul Digital” pot fi găsite pe www.atelieruldigital.com.